Skravletråd

Er veldig gøy å jobbe med det ja :)
hvordan er en arb.dag for deg da? veilede og slikt eller?
Veldig variert. Har basseng grupper, treningsgrupper, behandling på benk, treningsveiledning, kontroller med helsesøster, barselgrupper, bhg besøk osv...

Mornings! Jeg ser på fødeavdelingen. Babyyyy <3

I dag kommer søsteren min på besøk , så dagen må vel gå til litt rydding og å klargjøre gjesterommet.

Mornings! Jeg ser på fødeavdelingen. Babyyyy <3

I dag kommer søsteren min på besøk , så dagen må vel gå til litt rydding og å klargjøre gjesterommet.
Mornmorn :-) vært hos jordmor jeg, så kom hjem for litt siden etter en tur i matbutikken.. :-)

Samme erend som meg:) gikk det fint hos jordmor?
Veldig fint! 34+1, han ligger med hodet langt ned, trodde han kom til å feste seg helt innen kort tid :-D 135 i puls, symfysemål på 32 (ca på midten av normalomr), fint blodtrykk osv.. hvordan gikk det med deg?

Pause i husarbeidet! Vondt i bekkenet nå, men har holdt ut lenger enn jeg trodde. :) Siden søsteren min er støvallergisk tenkte jeg å være litt mer nøye enn jeg vanligvis ville vært, ellers ville jeg bare ha ryddet litt.

Den smerten jeg kjente igår er heldigvis mye bedre idag. :)

hehe, man kan da ikke gro helt fast på en plass pga familie heller.. :p har selv ei søster jeg ikke har sett på 4mnd.. hun har så mye jobb og jeg har skole :/

Nei, jeg ville gitt opp drømmen om å leve på bygda for å bli i Bergen på grunn av plikt. Uff, da hadde jeg blitt sprø. :P
Ikke lett å treffes når en er opptatt med sitt. :/ Snakkes dere mye på telefon da?

Nei, jeg ville gitt opp drømmen om å leve på bygda for å bli i Bergen på grunn av plikt. Uff, da hadde jeg blitt sprø. :P
Ikke lett å treffes når en er opptatt med sitt. :/ Snakkes dere mye på telefon da?

nei sant. . det blir for dumt :p
aalt for lite.. hun er så opptatt med alt mulig at det er "umulig" å få tak i hu :/ men når vi først snakker kan det går 3t før vi finner ut at vi måå legge på :)
enn du å din søster?

Back
Topp