Jaja godt jeg klarer å ignorere det så lenge jeg leser..
Heldigvis funker det hvis jeg får mannen til å legge seg på siden... men jeg legger meg etter han nå, får ikke sove..finner ingen god liggestilling..hardt å være gravid hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaja godt jeg klarer å ignorere det så lenge jeg leser..
Her å. Han reiser bort i morgen så han la seg tidlig. Våkna opp og jeg fikk spurt pent om han kunne legge seg på siden, jada men 10 min etterpå så rullet han over på rygg igjen. Skal prøve å legge meg nå igjen om jeg bare klarer å finne rett stilling og ikke dø av varme... Hadde jeg ikke skulle opp tidlig hadde jeg ikke brydd meg men den dumme glykosebelastende må tas så da er det opp før fulglen fiser da. ( pleier å sove til 11 til vanlig)Heldigvis funker det hvis jeg får mannen til å legge seg på siden... men jeg legger meg etter han nå, får ikke sove..finner ingen god liggestilling..hardt å være gravid hehe
Her å. Han reiser bort i morgen så han la seg tidlig. Våkna opp og jeg fikk spurt pent om han kunne legge seg på siden, jada men 10 min etterpå så rullet han over på rygg igjen. Skal prøve å legge meg nå igjen om jeg bare klarer å finne rett stilling og ikke dø av varme... Hadde jeg ikke skulle opp tidlig hadde jeg ikke brydd meg men den dumme glykosebelastende må tas så da er det opp før fulglen fiser da. ( pleier å sove til 11 til vanlig)
Er 31+2 nå tirsdag hihi. Tok første gang i uke 19 tror jeg, men grunnet for høy bmi må jeg ta igjen. Men har forberedet meg nå å har med bok til å lese de to timene å vente..Æsj den ja,skal ta den en gang til i mai...heldigvis en stund til ennå..langt på vei? Er 15+3 her i dag
Er 31+2 nå tirsdag hihi. Tok første gang i uke 19 tror jeg, men grunnet for høy bmi må jeg ta igjen. Men har forberedet meg nå å har med bok til å lese de to timene å vente..
Ja bare de seigeste ukene igjen. Er ei super vakker liten jente er så spennende med ultralyd. Vil du vite kjønn?Må selv ta pga overvekt..men men..overlever det så herlig, snart i mål du da vet du hvilket kjønn? Nedtelling til oul her, 20 dager igjen..utålmodig ja..
Ja bare de seigeste ukene igjen. Er ei super vakker liten jente er så spennende med ultralyd. Vil du vite kjønn?
Vet jeg ikke hadde klart å vente med å få vite kjønn jeg heller. De så det ikke helt klart på oul så jeg bestilte privat og fikk de igjen og bekreftet 95% sikkertJeg må vite kjønn, har ikke tålmodighet til å vente til fødsel i august...aner virkelig ikke hvilket kjønn, men tror jente,magefølelsen sier det
Vet jeg ikke hadde klart å vente med å få vite kjønn jeg heller. De så det ikke helt klart på oul så jeg bestilte privat og fikk de igjen og bekreftet 95% sikkert
Tiden går fort frem til da får prøve å sove litt her. Kanskje jeg er heldig og sover innen 20 min. Mini har slutta å sparke så da kan jeg legge meg på magen uten de store protesteneBlir spennende, klarer nesten ikke vente, men har ikke råd til en privat ul til nå, så får bare vente til 16 mars
Tiden går fort frem til da får prøve å sove litt her. Kanskje jeg er heldig og sover innen 20 min. Mini har slutta å sparke så da kan jeg legge meg på magen uten de store protestene
Spør..! jeg fikk beskjed om at om jeg var veldig kvalm/vondt i bekken kunne jeg få ligge på eget rom...4 timer søvn er bedre enn ingenting. Siden man skal holde seg i ro de to timene syntes jeg de skulle hatt en seng man kunne sovet i imens man venter.
Er det mulig?! Så kjipt! Når man faster er det veldig dritt å vente på første blodprøve!Nå trakk jeg kølapp for å komme inn. Nr 21 og nr på tavla er 11 så blir litt av en venting bare på å komme seg inn.. Alltid en glede det uten mat..
Tok dem 20 minutter å se at jeg skulle i 3 etasje så enda 20 minutter der før de fikk tatt testen. Nå sitter jeg i en gang på en venteplass ikke rom og bare håper tiden kan gå litt fortere. Pluss det er super dårlig Internetttilgang her så får ikke plaga venninner med snap heller..Er det mulig?! Så kjipt! Når man faster er det veldig dritt å vente på første blodprøve!
Blæ! Glad jeg bor i en mindre by! Håper du tok med deg en god bok i det minste!Tok dem 20 minutter å se at jeg skulle i 3 etasje så enda 20 minutter der før de fikk tatt testen. Nå sitter jeg i en gang på en venteplass ikke rom og bare håper tiden kan gå litt fortere. Pluss det er super dårlig Internetttilgang her så får ikke plaga venninner med snap heller..
Sist gjorde jeg det på legesenteret så mye bedre enn på sykehuset! Boka er bra men på 4 timers søvn og 0 mat vurderer jeg sterkt å sove i gangen her..Blæ! Glad jeg bor i en mindre by! Håper du tok med deg en god bok i det minste!
Skjønner deg godt! Glad jeg er feedig med det derSist gjorde jeg det på legesenteret så mye bedre enn på sykehuset! Boka er bra men på 4 timers søvn og 0 mat vurderer jeg sterkt å sove i gangen her..