Klarer aldri ignorere tissetrangen jegHar blitt en del dobesøk her de siste nettene også ja Prøver stort sett bare å ignorere tissetrangen da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klarer aldri ignorere tissetrangen jegHar blitt en del dobesøk her de siste nettene også ja Prøver stort sett bare å ignorere tissetrangen da
Hei damer!
da ligger jeg her.. kl er 02.46 og hodet vil ikke sove (bare stygge drømmer).. slitsomt! flere som har det slik?
Da var samboeren innlagt på sykehuset har tilbragt 4 timer på legevakta, veldig mye venting! Deretter ble han kjørt i ambulanse til sykehuset og innlagt på akuttmottaket... Jeg var hjemme i seng 02.45, men kjenner jo at jeg heller skulle vært der med han! Jeg skal hvertfall ikke på jobb i morgen/etterpå! Men liker ikke det her, det er rett og slett grusomt å se sine nærmeste så syke han har en kronisk tarmsykdom så er ikke første gangen det her skjer
Off, så forferdelig! Man er jo ekstra sårbar i denne tiden også..! Min store skrekk er at noe skal skje med sambo! Håper han er på bedringens vei og at du får besøkt han idag!Da var samboeren innlagt på sykehuset har tilbragt 4 timer på legevakta, veldig mye venting! Deretter ble han kjørt i ambulanse til sykehuset og innlagt på akuttmottaket... Jeg var hjemme i seng 02.45, men kjenner jo at jeg heller skulle vært der med han! Jeg skal hvertfall ikke på jobb i morgen/etterpå! Men liker ikke det her, det er rett og slett grusomt å se sine nærmeste så syke han har en kronisk tarmsykdom så er ikke første gangen det her skjer
Da var samboeren innlagt på sykehuset har tilbragt 4 timer på legevakta, veldig mye venting! Deretter ble han kjørt i ambulanse til sykehuset og innlagt på akuttmottaket... Jeg var hjemme i seng 02.45, men kjenner jo at jeg heller skulle vært der med han! Jeg skal hvertfall ikke på jobb i morgen/etterpå! Men liker ikke det her, det er rett og slett grusomt å se sine nærmeste så syke han har en kronisk tarmsykdom så er ikke første gangen det her skjer
Det tenker jeg er litt av et liv ja! men de er sikkert søte og aktive valpene nå! Har sett på fødeavd nå, og blir liggende på sofaen litt til før jeg må ut med bikkja..Nå sitter jeg å nyter en kaffe kopp og serpå god morgen Norge hver dag etter storebror er levert i bhg, så reiser jeg ned i huset til mamma og passer ikke mindre enn 11 hunder!!! 4 voksne og 7 valper... Valpene reiser til helga igjen, og det ser jeg egentlig litt frem til! For da trenger jeg ikke ned her lengre da de voksne hundene klarer selvsentrert når mamma er på jobb
Har gjort det samme i etterkant av svangerskapskontroll i dag.. Er hjemme med influensa.. Er egentlig ikke så dødssyk, men blir så sliten av ingenting (holdt på å gå i bakken etter å ha ligget på benk for undersøkelse av symfyse-fundus). Ikke bikkjer da, her har jeg nok med en to-åringNå sitter jeg å nyter en kaffe kopp og serpå god morgen Norge hver dag etter storebror er levert i bhg, så reiser jeg ned i huset til mamma og passer ikke mindre enn 11 hunder!!! 4 voksne og 7 valper... Valpene reiser til helga igjen, og det ser jeg egentlig litt frem til! For da trenger jeg ikke ned her lengre da de voksne hundene klarer selvsentrert når mamma er på jobb
Ja! Jeg drømmer ofte om at når jeg får baby så bryter 3.verdenskrig ut
Har drømt dette i mange år, aldri samme drømmen, men samme "budskapet".
Blitt mer hyppig etter jeg ble gravid da :-/
Håper du får sove snart da
Jeg fikk faktisk sovet litt i natt og har fått beskjed om at han har blitt lagt på en avdeling, mer vet jeg ikke ennå. Skal snart dra å besøke han, må bare prøve å få i meg litt mat! Men kjenner meg kvalm, uggen, lei meg og nedfor egentlig! Kjenner at som gravid så liker jeg ikke dette i det hele tatt, det er helt forferdelig å være pårørende i sånne saker, samtidig så forventer alle at jeg skal være sterk og takle dette på strak arm!
uff, skikkelig ugreit :/
sovna vel rundt kl4.. og ligger nå død på sofaen med influensa :/ heldigvis ikke lang dag på skolen!
Jeg fikk faktisk sovet litt i natt og har fått beskjed om at han har blitt lagt på en avdeling, mer vet jeg ikke ennå. Skal snart dra å besøke han, må bare prøve å få i meg litt mat! Men kjenner meg kvalm, uggen, lei meg og nedfor egentlig! Kjenner at som gravid så liker jeg ikke dette i det hele tatt, det er helt forferdelig å være pårørende i sånne saker, samtidig så forventer alle at jeg skal være sterk og takle dette på strak arm!
Så fantastisk å ikke få sove og ligge å høre på mannen som snorker høyere enn et tog.. Jaja 30 minutter til så snur han seg på siden igjen og det blir stille
Jaja godt jeg klarer å ignorere det så lenge jeg leser..Haha, akkurat slik jeg også har det når jeg skal sove..