Skravletråd

Nå spiser jeg litt lunsj, men rydder, støvsuger og vasker litt.. utnytter at jeg har litt ekstra energi idag! Du da?
Har vært på en liten shoppingrunde:) men må ut å handle mat etterhvert å. Deilig litt mer energi!!:) pass på at du ikke tar i for mye;) her har sola skint i hele dag! Det hjelper på energi og humør det:):)

Har vært på en liten shoppingrunde:) men må ut å handle mat etterhvert å. Deilig litt mer energi!!:) pass på at du ikke tar i for mye;) her har sola skint i hele dag! Det hjelper på energi og humør det:):)
Sola skinner her også.. deilig.. men det kjipe er at da ser man vinduene som burde tas :-/ kjennes ut som om kroppen tåler litt idag heldigvis..! :-) snart ferdig med dagens mål, og da skal jeg gi meg.. hva har du shoppet?

Sola skinner her også.. deilig.. men det kjipe er at da ser man vinduene som burde tas :-/ kjennes ut som om kroppen tåler litt idag heldigvis..! :-) snart ferdig med dagens mål, og da skal jeg gi meg.. hva har du shoppet?
Vinduene blir ikke vasket så ofte her heller akkurat:p Har handlet en genser, en singlett og et hårbånd. Ikke så veldig spennende egentlig:D

Hva gjør folk ikveld? :) Vi har hatt svigers over på pizza. :) De dro for en liten stund siden, så nå ser vi big bang Theory. Med cola og chips. <3

Vi spiste biff og ovnsbakte grønnsaker i dag;) Nettopp kommet ut av dusjen, så nå blir det pledd, sjokolade og mitt dansecrew:) skikkelig fredagsstemning!

Nettopp kommet hjem fra middag på byen.. kjempetrivelig :-) nå er jeg utslitt!

Jeg la meg for to timer siden fordi jeg var trøtt, men får ikke sove :( Tok en tur innom Facebook, og der ser jeg at en av mine tidligere elever har fått barn. Nå følte jeg meg gammal!

Jeg la meg for to timer siden fordi jeg var trøtt, men får ikke sove :( Tok en tur innom Facebook, og der ser jeg at en av mine tidligere elever har fått barn. Nå følte jeg meg gammal!

Hvor gammel er du? :)
Da jeg fikk vesla fikk jeg henne to måneder før en av mine lærere på VGS fikk. Da var jeg 21 og hun var vel rundt 30. Trenger ikke å være gammel, er vel heller det at noen er tidlig ute?

Morn! Har nettopp stått opp. Mannen kom inn på soverommet og spurte helt ut av det blå om vi skulle bare få det unnagjort og kjøpe bilsete. :D Tror det er lenge siden jeg har stått opp så fort etter beskjed om det. :P

Hva er deres planer? :)

Morn! Har nettopp stått opp. Mannen kom inn på soverommet og spurte helt ut av det blå om vi skulle bare få det unnagjort og kjøpe bilsete. :D Tror det er lenge siden jeg har stått opp så fort etter beskjed om det. :P

Hva er deres planer? :)
Så herlig!!:D Morsomt når initiativet til å handle kommer fra mannen:) Her har vi akkurat spist frokost - lapper med nugatti og banan;) Så skal jeg bake focaccia til festlighetene ikveld.

Back
Topp