...
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehehe.. redigerer min kommentar jeg..
Hva gjør du i dag?Hehehe.. redigerer min kommentar jeg..
Nå spiser jeg litt lunsj, men rydder, støvsuger og vasker litt.. utnytter at jeg har litt ekstra energi idag! Du da?Hva gjør du i dag?
Har vært på en liten shoppingrunde men må ut å handle mat etterhvert å. Deilig litt mer energi!! pass på at du ikke tar i for mye her har sola skint i hele dag! Det hjelper på energi og humør detNå spiser jeg litt lunsj, men rydder, støvsuger og vasker litt.. utnytter at jeg har litt ekstra energi idag! Du da?
Sola skinner her også.. deilig.. men det kjipe er at da ser man vinduene som burde tas :-/ kjennes ut som om kroppen tåler litt idag heldigvis..! snart ferdig med dagens mål, og da skal jeg gi meg.. hva har du shoppet?Har vært på en liten shoppingrunde men må ut å handle mat etterhvert å. Deilig litt mer energi!! pass på at du ikke tar i for mye her har sola skint i hele dag! Det hjelper på energi og humør det
Vinduene blir ikke vasket så ofte her heller akkurat Har handlet en genser, en singlett og et hårbånd. Ikke så veldig spennende egentligSola skinner her også.. deilig.. men det kjipe er at da ser man vinduene som burde tas :-/ kjennes ut som om kroppen tåler litt idag heldigvis..! snart ferdig med dagens mål, og da skal jeg gi meg.. hva har du shoppet?
Hehe.. okei! Du holdt deg unna babybutikkene altså ;-)Vinduene blir ikke vasket så ofte her heller akkurat Har handlet en genser, en singlett og et hårbånd. Ikke så veldig spennende egentlig
Det meste er egentlig handlet inn, så prøver å ikke handle inn mer nå Må heller vente å se om vi får bruk for mer etterhvertHehe.. okei! Du holdt deg unna babybutikkene altså ;-)
Samme her prøver i alle fallDet meste er egentlig handlet inn, så prøver å ikke handle inn mer nå Må heller vente å se om vi får bruk for mer etterhvert
Det er så vanskelig!!! Har lyst til å kjøpe alt❤Samme her prøver i alle fall
Ja, jeg vet! Men tenker jo at lillegutt har et helt liv fremfor seg hvor jeg kan kjøpe inn! Er nok i starten vi får mest gaver osvDet er så vanskelig!!! Har lyst til å kjøpe alt❤
Det er nok detJa, jeg vet! Men tenker jo at lillegutt har et helt liv fremfor seg hvor jeg kan kjøpe inn! Er nok i starten vi får mest gaver osv
Jeg la meg for to timer siden fordi jeg var trøtt, men får ikke sove Tok en tur innom Facebook, og der ser jeg at en av mine tidligere elever har fått barn. Nå følte jeg meg gammal!
Så herlig!! Morsomt når initiativet til å handle kommer fra mannen Her har vi akkurat spist frokost - lapper med nugatti og banan Så skal jeg bake focaccia til festlighetene ikveld.Morn! Har nettopp stått opp. Mannen kom inn på soverommet og spurte helt ut av det blå om vi skulle bare få det unnagjort og kjøpe bilsete. Tror det er lenge siden jeg har stått opp så fort etter beskjed om det.
Hva er deres planer?