Skravletråd

Jeg har forsøkt å begrense meg :-) er egentlig ganske fornuftig.. har heller ikke hentet vogna enda - mamma og pappa kommer oppover med den i beg. av mars.. og de kommer med mye klær, så har bare handlet det mest nødvendige egentlig :-) vil ikke sitte igjen med masse ubrukt!
Føler jeg har vært flink til å tenke praktisk og nødvendig jeg å, men det er så lett å bli revet med:D særlig i forhold til klær. Det er jo så mye fint!!!

Føler jeg har vært flink til å tenke praktisk og nødvendig jeg å, men det er så lett å bli revet med:D særlig i forhold til klær. Det er jo så mye fint!!!
Ja, veldig mye fint! :-D Men jeg har kjøpt mest på salg, og prøvd å gå forbi alt på ordinær pris ;-) prøver å spare litt siden vi snart begynner med oppussing også..

Har ikke handlet noe brukt, men arvet mye av de store tingene fra søsken :-) kjøpt alt av klær nytt, samt vogn og bilstol ++ Enn dere?
Her er egentlig alt handlet inn nytt. Har ingen søsken å arve fra, og lenger ut i slekta har egentlig vært uaktuelt for oss. Har kjøpt bilstol og bæresele brukt fra et vennepar, det er vel det eneste:) De store tingene blir jo en investering egentlig. Planen er jo å få en til etterhvert;)

Her er egentlig alt handlet inn nytt. Har ingen søsken å arve fra, og lenger ut i slekta har egentlig vært uaktuelt for oss. Har kjøpt bilstol og bæresele brukt fra et vennepar, det er vel det eneste:) De store tingene blir jo en investering egentlig. Planen er jo å få en til etterhvert;)
Det vi har tenkt også.. tatt imot det vi har fått fra søsken, nye madrasser og dyner osv, og vasket trekk.. vogn og bilsete ville jeg ha nytt og bruke til søsken etterhvert, og klær synes jeg er best å kjøpe nytt :-) vi er jo heldige som har søsken på begge sider som har barn rett over 3 år og er ferdige :-)

Det vi har tenkt også.. tatt imot det vi har fått fra søsken, nye madrasser og dyner osv, og vasket trekk.. vogn og bilsete ville jeg ha nytt og bruke til søsken etterhvert, og klær synes jeg er best å kjøpe nytt :-) vi er jo heldige som har søsken på begge sider som har barn rett over 3 år og er ferdige :-)
Her blir vi første som får, så forhåpentligvis kan mine søsken arve oss;)

Her blir vi første som får, så forhåpentligvis kan mine søsken arve oss;)
Så stas :-D Her er i alle fall mamma lykkelig for å bli mormor for første gang (farmor fra før av og det er visst ikke helt det samme selv om hun forguder de barna)

Så stas :-D Her er i alle fall mamma lykkelig for å bli mormor for første gang (farmor fra før av og det er visst ikke helt det samme selv om hun forguder de barna)
Her er de kommende besteforeldrene overlykkelig å, for ikke å snakke om de kommende tantene;) Koselig at familien gleder seg like mye som oss!:)

Ikke helt, mangler vognbag og voksipose av store ting, men mannen har lovt å hjelpe med handleliste i dag så vi får litt oversikt:)
Hva med deg er du ferdig?
Nesten;) Må bare hente vogn og seng vi har bestilt. Handleliste har vært et must for meg!! Hadde ikke klart å ha oversikt uten:D

Jeg har ikke klart å la være jeg:D Greit å fordele utgiftene litt å når man må ha absolutt alt!!
Vi må ha absolutt alt vi også, solgte unna alt etter nr 2 ;) mannen ville ikke ha flere den gangen så da skjønte jeg ikke hvorfor vi skulle oppbevare alt heller ;)

Hmm..Har du tilgang til skjult forum forresten? Egen tråd der...

Back
Topp