Skravletråd

Er det flere som plutselig innser at vi faktisk snart skal føde!?? He he, har jo visst at jeg skulle føde hele tiden, men nå gikk det plutselig opp for meg! Det er virkelig ikke lenge til... :o

Er det flere som plutselig innser at vi faktisk snart skal føde!?? He he, har jo visst at jeg skulle føde hele tiden, men nå gikk det plutselig opp for meg! Det er virkelig ikke lenge til... :o
Tror jeg kommer til å få det sjokket når jeg skal på omvisning og info på sjukehuset om 3 uker!

Redd eller spent?

Tror jeg kommer til å få det sjokket når jeg skal på omvisning og info på sjukehuset om 3 uker!

Redd eller spent?
Jeg er mest spent jeg- har født før så veit jo hva det går ut på ;) men er litt redd også siden jeg ikke har kontroll på hvordan det skal foregå! :o enten blir jeg satt i gang eller så kommer det jo av seg selv rundt termin! Så det blir jo spennende! Rart at tiden snart er inne for oss, føler jeg har vært gravid et langt liv denne gangen!

Har begynt å tenke på det ja;) Har aldri født før, men gleder meg egentlig mer enn jeg gruer meg. Det mest spennende er jo at man ikke kan forberede seg på verken når eller hvordan det blir!

Har begynt å tenke på det ja;) Har aldri født før, men gleder meg egentlig mer enn jeg gruer meg. Det mest spennende er jo at man ikke kan forberede seg på verken når eller hvordan det blir!
Nettopp! Det er jo det jeg syns er ekkelt.. At man ikke veit hva som skal skje! Det eneste jeg vet er at jeg ikke skal gå overtid noe særlig og blir igangsatt hvis det ikke starter av seg selv... Så noe vet jeg da ;)

Skal sies at jeg hadde en fin fødsel sist selv om jeg ble satt i gang. :)

Nettopp! Det er jo det jeg syns er ekkelt.. At man ikke veit hva som skal skje! Det eneste jeg vet er at jeg ikke skal gå overtid noe særlig og blir igangsatt hvis det ikke starter av seg selv... Så noe vet jeg da ;)

Skal sies at jeg hadde en fin fødsel sist selv om jeg ble satt i gang. :)
Synes det er litt spennende å ikke vite jeg;)

Det meste er vel i hus her. Mangler vogn og litt vi har bestilt bare. Siden dette er vårførste har vi sikkert kjøpt altfor mye:D
Jeg har forsøkt å begrense meg :-) er egentlig ganske fornuftig.. har heller ikke hentet vogna enda - mamma og pappa kommer oppover med den i beg. av mars.. og de kommer med mye klær, så har bare handlet det mest nødvendige egentlig :-) vil ikke sitte igjen med masse ubrukt!

Back
Topp