Skravletråd

Det blir vel det samme:D Ligger i senga enda, så må vel stå opp å spise litt frokost snart. Dusje, og så får vi se om motivasjonen for å gjøre noe kommer sigende;) Har masse babytøy som skulle vært strøket, brettet, sortert og lagt i kommoden:):)
Det er jo kos da! Jeg er ferdig med det meste.. fikk tømt skittentøyskurven igår, selv om det vel har kommet nytt etter at sambo pakket ut etter helga.. jeg har lyst til å rydde boden slik at vi kan bære inn det vi skal beholde fra kjellern.. men fødeavd før dusj først

Det er jo kos da! Jeg er ferdig med det meste.. fikk tømt skittentøyskurven igår, selv om det vel har kommet nytt etter at sambo pakket ut etter helga.. jeg har lyst til å rydde boden slik at vi kan bære inn det vi skal beholde fra kjellern.. men fødeavd før dusj først
Håper jeg klarer å finne litt lyst til å gjøre det for det er jo egentlig kjempe koselig!!:D

Her er planen å slappe av intill jobb kl 15 så ut å spise noe raskt med ei venninde før vi skal se fifty shades kl 21 i kveld :) nå må jeg dra meg ut av senga for å lufte hund så opp å spise litt coco pops :)

Andre som lager pannekaker idag? Pannekakedagen - klarte ikke motstå fristelsen..!

Andre som lager pannekaker idag? Pannekakedagen - klarte ikke motstå fristelsen..!
Ja! Mannen lagde, nydelig godt :) kjøpte sukkerfritt syltetøy da, for å bedre litt på samvittigheten :p

Er blitt syk! Hoster mye, sår hals og vondt i brystet. :( Vesla hoster også... Jeg som ikke har vært syk siden mai ifjor er blitt syk to ganger på én måned. Heldigvis bare forkjølelse, da, men formen er jo ikke så bra fra før. Må bare syte litt. :P

Er blitt syk! Hoster mye, sår hals og vondt i brystet. :( Vesla hoster også... Jeg som ikke har vært syk siden mai ifjor er blitt syk to ganger på én måned. Heldigvis bare forkjølelse, da, men formen er jo ikke så bra fra før. Må bare syte litt. :P
Så kjipt! Håper jeg holder meg frisk resten av svangerskapet - ikke vært syk hittil.. er vel liten sjans for at det skjer nå - nesten ikke ute blandt folk og ingen barn i nærheten.. annet enn mageboeren da :-)

God morgen! Her er storesøster syk med feber i 40 og hele pakka.. Har lett feberen få herje i går kveld og i natt så heldigvis virker hun bedre nå :) Håper jeg slipper unna!!

Så kjipt! Håper jeg holder meg frisk resten av svangerskapet - ikke vært syk hittil.. er vel liten sjans for at det skjer nå - nesten ikke ute blandt folk og ingen barn i nærheten.. annet enn mageboeren da :-)

Så lenge jeg er frisk under fødsel skal det gå bra, tenker jeg. ;) Jeg var ikke syk sist svangerskap heller (tror graviditet gjør underverker med immunsystemet mitt :P ), men fikk spysjuka to dager før jeg skulle bli igangsatt. :P

Back
Topp