Skravletråd

hørtes ut som en grei dag! Får håpe bekkenet er bedre idag da, ugreit når det ska slå sæ vrang.. noen spesielle planer for kjelleren?
jeg skal slappe av og ta en haug med telefoner for å fikse alt mulig rart :p
Den skal totalrenoveres, så alt må ryddes opp/lagres annet sted, selges, gis bort eller kastes.. det skal bli soverom og bad og vaskerom nede :-)

Uff, har en helt fryktelig morgen. Er dritsur. Prøver å ikke la det gå ut over jentungen, men...

Planen i dag er å levere vesla i barnehagen om litt, og så skal jeg og samboeren på synsundersøkelse. (Har time rett etter hverandre)

Merker jeg trenger den sykemelding, blir veldig fort sliten:p Begynner permisjon 25.mars, så er ikke så lenge til;)
Rart med det der asså.. at man er så sliten mener jeg.. akkurat det samme her, og jeg tar det veldig med ro.. men likevel får jeg plutselig så store bekkenplager at både å gå, sitte og skifte stillinger, ligge enkelte måter osv gjør vondt! Glad jeg slipper stresset med å bekymre meg for å gå på jobb..!

oioi! blir nok herlig bår det blir ferdig, vil jeg tro :p
greit å få brukt plassen til noe fornuftig også!
Ja, men før det blir det masse jobb! Regnet litt igår og kun for kjellergulvet (altså til ferdig støpt betong) er det ca 100 000 i MATERIALER! Så vi må gjøre det meste selv.. så tar tid.. men GLEDER meg enormt til det blir ferdig!

Uff, har en helt fryktelig morgen. Er dritsur. Prøver å ikke la det gå ut over jentungen, men...

Planen i dag er å levere vesla i barnehagen om litt, og så skal jeg og samboeren på synsundersøkelse. (Har time rett etter hverandre)
Off da! Noen grunn eller bare hormoner?? Håper dagen blir bedre etterhvert!

Ja, men før det blir det masse jobb! Regnet litt igår og kun for kjellergulvet (altså til ferdig støpt betong) er det ca 100 000 i MATERIALER! Så vi må gjøre det meste selv.. så tar tid.. men GLEDER meg enormt til det blir ferdig!

oii..! er det ikke ordentlig gulv der nede heller? :o går ikke an å legge parkett elr noe sånt..?

oii..! er det ikke ordentlig gulv der nede heller? :o går ikke an å legge parkett elr noe sånt..?
Jo, men vi skal pigge opp gulvet og grave oss ned, slik at det blir drenerende masse, isolasjon, fuktsperre og varmekabler i betongen.. få høyest mulig takhøyde og best mulig inneklima.. gammelt hus, så det lønner seg å gjøre slike tiltak.. men mye jobb!

Parkett og flis kommer oppå det igjen..

liker ikke! kjedelig når det blir slik :/
håper du får en bedre dag når jdnta e levert og du er ferdig med undersøkelsen, så du kan slappe av litt ogsånt :) -om du ikke har andre planer da..

Jo, men vi skal pigge opp gulvet og grave oss ned, slik at det blir drenerende masse, isolasjon, fuktsperre og varmekabler i betongen.. få høyest mulig takhøyde og best mulig inneklima.. gammelt hus, så det lønner seg å gjøre slike tiltak.. men mye jobb!

Parkett og flis kommer oppå det igjen..

aahh! ja da lønner det seg selvfølgelig. er viktig med vedlikehold også! dyrt å mye jobb men det blir nok supert resultat tilslutt :)

På kid i 3pk :-) heter kosekluter/gulpekluter tror jeg..
Takk! Jeg tror ikke jeg har funnet noen som heter noe med gulpekluter. Jeg har funnet sånne gaskluter, men syntes de så mye tynnere ut.. Kanskje de ikke er det likevel ;-)

Takk! Jeg tror ikke jeg har funnet noen som heter noe med gulpekluter. Jeg har funnet sånne gaskluter, men syntes de så mye tynnere ut.. Kanskje de ikke er det likevel ;-)
Dette er på en måte gaskluter, men mye mykere og litt tykkere enn de som heter gaskluter (som er sånne tynne vaskekluter).. de hadde også flanellkluter på kid om du foretrekker det, men likte de jeg kjøpte veldig godt :-)

liker ikke! kjedelig når det blir slik :/
håper du får en bedre dag når jdnta e levert og du er ferdig med undersøkelsen, så du kan slappe av litt ogsånt :) -om du ikke har andre planer da..

Nei, ingen planer bortsett fra det, heldigvis. Nå er jenta levert, og jeg satser på at humøret blir bedre etterhvert. Så lenge samboeren holder kjeften lukket. :P Er han som er hovedproblemet...

Er sulten og har ikke matlyst. :P Er på vei inn til byen nå, så får kjøpe meg noe skikkelig usunt, kanskje det hjelper. ;)

Jaja, jeg ønsker dere en god dag. :)

Nei, ingen planer bortsett fra det, heldigvis. Nå er jenta levert, og jeg satser på at humøret blir bedre etterhvert. Så lenge samboeren holder kjeften lukket. :P Er han som er hovedproblemet...

Er sulten og har ikke matlyst. :P Er på vei inn til byen nå, så får kjøpe meg noe skikkelig usunt, kanskje det hjelper. ;)

Jaja, jeg ønsker dere en god dag. :)
Håper han sier de riktige tingene nå da :-) og at du finner no du har lyst på i byen! Ha en fin dag!

Back
Topp