Skravletråd

God morgen alle dere gode damer? Hvilke planer har dere i dag?:D
God morgen! Ingen store planer.. holder på å vaske og stryke babytøy og sengetøy, og så blir det vel litt smårydding.. vurderer om jeg skal bake skolebrød med hjemmelaget fyll, eller ta opp boller og piske krem.. tross alt fastelavn idag :-) du da?

God morgen! Ingen store planer.. holder på å vaske og stryke babytøy og sengetøy, og så blir det vel litt smårydding.. vurderer om jeg skal bake skolebrød med hjemmelaget fyll, eller ta opp boller og piske krem.. tross alt fastelavn idag :-) du da?
Ganske lik søndag planlagt vi to så jeg:D

Det er uansett godt å ha de hjemme:):) tror selv jeg aldri hadde holdt ut med en kjæreste som jobbet ukesvis borte...
Jeg kunne kanskje holdt ut før jeg ble gravid, men ikke nå og ikke når vi får barn! :-)

God morgen! Ingen store planer.. holder på å vaske og stryke babytøy og sengetøy, og så blir det vel litt smårydding.. vurderer om jeg skal bake skolebrød med hjemmelaget fyll, eller ta opp boller og piske krem.. tross alt fastelavn idag :) du da?
Mmmmm fastelaven! D var indag ja;) kanskje jeg får hive meg over bakefjøla jeg å! Enn så lenge daffer jeg litt til..

Har også planer om å se gjennom babytøy å vaske litt, d er så gly å holde på m, blir plutselig så realistisk at det snart kommer en liten baby hit:D

Mmmmm fastelaven! D var indag ja;) kanskje jeg får hive meg over bakefjøla jeg å! Enn så lenge daffer jeg litt til..

Har også planer om å se gjennom babytøy å vaske litt, d er så gly å holde på m, blir plutselig så realistisk at det snart kommer en liten baby hit:D
Ja, ikke sant! Eneste kjedelige er at når det ergjort er man liksom ferdig :-P

Dette kommer til å ta sin tid :-P 1423994819436.jpg

Hurra! Vi har jo snakket endel om det, men i dag ble det endelig bestemt at jeg skal få meg drivhus! :D Skal bestille et i løpet av uka, har bestemt meg for hvilket.
Jeg gleder meg!

Hurra! Vi har jo snakket endel om det, men i dag ble det endelig bestemt at jeg skal få meg drivhus! :D Skal bestille et i løpet av uka, har bestemt meg for hvilket.
Jeg gleder meg!
Så flott! Det er sikkert gøy! Har ikke akk grønne fingre, men har vurdert et lite skap til urter osv når vi får oss veranda :-)

Så flott! Det er sikkert gøy! Har ikke akk grønne fingre, men har vurdert et lite skap til urter osv når vi får oss veranda :-)

Kan ikke skryte på meg det heller, men øving gjør mester. ;) Jeg har store planer. :P Jeg vil så sommerblomster og dyrke urter og grønnsaker. :) Jeg har sådd litt blomster i et par år tidligere, men er ikke like lett å få til uten drivhus. :P I fjor blomstret de ikke før juli/august, et par måneder seinere en normalt. :P

Back
Topp