Skravletråd

Kan ikke skryte på meg det heller, men øving gjør mester. ;) Jeg har store planer. :P Jeg vil så sommerblomster og dyrke urter og grønnsaker. :) Jeg har sådd litt blomster i et par år tidligere, men er ikke like lett å få til uten drivhus. :P I fjor blomstret de ikke før juli/august, et par måneder seinere en normalt. :P
Høres ut som du har mer erfaring enn meg! Jeg får se hvordan livet med barn blir.. har jeg tida, er det morsomt for barna å lære og delta!

Høres ut som du har mer erfaring enn meg! Jeg får se hvordan livet med barn blir.. har jeg tida, er det morsomt for barna å lære og delta!

Urter tror jeg skal være enkelt å få til. :)
Ja, kanskje det inspirerer dem også. :) Det året jenta mi ble ett år tror jeg at jeg droppet det. ;) Det blir spennende å se i år. Vesla vil jo være i barnehagen og jeg kan forhåpentligvis styre og stelle i drivhuset mens babyen sover, eller ha han/hun i bæresele. ;)

Jeg er akkurat ferdig med å sortere så vask! Litt treig;)
Ble det mye klær?
Gjort det samme jeg også.. kjøpt mindre enn jeg hadde trodd egentlig.. men tror jeg likevel venter før jeg kjøper så mye mer.. klarer meg den første uka, og tror det kommer endel fra familien når mamma og pappa kommer oppover i mars.. men lurer på om jeg skal kjøpe flere gulpekluter, nå mens det er 40% på kid.. har 6 gas (som jeg likte veldig godt) og 3 flanell.. regner med at det kan gå mange av de..

Gjort det samme jeg også.. kjøpt mindre enn jeg hadde trodd egentlig.. men tror jeg likevel venter før jeg kjøper så mye mer.. klarer meg den første uka, og tror det kommer endel fra familien når mamma og pappa kommer oppover i mars.. men lurer på om jeg skal kjøpe flere gulpekluter, nå mens det er 40% på kid.. har 6 gas (som jeg likte veldig godt) og 3 flanell.. regner med at det kan gå mange av de..
Jeg trodde også jeg kom til å bruke mye gulpekluter sist gang, men brukte de nesten ikke siden jeg fikk en liten en som nesten aldri gulpa ;) heldig med den!!! Man vet jo aldri...

Jeg trodde også jeg kom til å bruke mye gulpekluter sist gang, men brukte de nesten ikke siden jeg fikk en liten en som nesten aldri gulpa ;) heldig med den!!! Man vet jo aldri...
Hmm.. nei.. en vet jo aldri :-)

Så bra;) godt å komme i gang med forberedelsene! Det blir gutt sant? Blir d mye blått og "guttefarger"?
Vi fant jo ut på fredag at det blir gutt:D og da var egentlig det meste kjøpt inn allerede! Så det meste er i nøytrale farger - hvitt, beige og grått + litt farger som grønt og rødt:):)

Vi fant jo ut på fredag at det blir gutt:D og da var egentlig det meste kjøpt inn allerede! Så det meste er i nøytrale farger - hvitt, beige og grått + litt farger som grønt og rødt:):)
Ja, stemmer! Kjempe kjekt med litt nøytrale farger også, ser jeg etter egen sortering i dag! Har gutt fra før og får jente, myyyye jeg kan bruke omigjen fordi vi har mye beige og hvitt vi også:D
Synes det er ekstra stas faktisk at de to får bruke samme klær, dele noe på en måte!

God morgen! Ingen store planer.. slappe av og kanskje gjøre litt på pc.. hvis bekkenet er bedre enn igår klarer jeg kanskje å rydde litt i kjellern... du da?

hørtes ut som en grei dag! Får håpe bekkenet er bedre idag da, ugreit når det ska slå sæ vrang.. noen spesielle planer for kjelleren?
jeg skal slappe av og ta en haug med telefoner for å fikse alt mulig rart :p

Back
Topp