Skravletråd

Dere andre som har endel kynnere - merker dere at det er en sammenheng mellom de og barnets aktivitet? Føler at ofte er han veldig aktiv helt i begynnelsen av kynneren - som at han blir veldig stresset av de...

Haha, jeg har nettopp funnet ut at jeg har hatt litt kynnere. :P Føles igrunn oppblåst, så det er det jeg har tenkt før, eller at babyen legger seg med ryggen mot navlen min.
Men for å svare på spørsmålet ditt - nei, har ikke merket noen sammenheng.

Hva er planen ikveld, jenter? :) Her blir det nok bare TV med noe godt i chipsskålen. ;) Har også kjøpt sjokolademelk. :P

Hei alle og happy valentine!;) Er det storfeiring med roser og champagne, eller bare en helt vanlig lørdag?

Her er vi ikke opptatt av valentine, men min kjære har montert ikea-kommoden vi skal ha på badet med klær og utstyr til mageboeren. Så veldig fornøyd med den "gaven":D

Heihei.. en helt vanlig lørdag - dvs sambo er borte.. har tatt litt bilder av ting som skal selges/gis bort, og noen har allerede vært å hentet.. :-) ellers vært på shopping og kjøpt inn gave til hemmelig venn + det siste jeg trenger før fødsel (tror jeg minus stelleveske) + mat og godis til i kveld :-D

Heihei.. en helt vanlig lørdag - dvs sambo er borte.. har tatt litt bilder av ting som skal selges/gis bort, og noen har allerede vært å hentet.. :-) ellers vært på shopping og kjøpt inn gave til hemmelig venn + det siste jeg trenger før fødsel (tror jeg) + mat og godis til i kveld :-D
Du har jo vært supereffektiv!!! Herlig å være ferdig med alle innkjøp? Blir butikken her snart å! Svigers kommer på middag, så må vel slå til med noe skikkelig godt:D

Og så må jeg ikke glemme at jeg har satt på noen vaskemaskiner med bl.a voksipose, sengekant, fleecepose (alt arvet) og sengetøy.. babytøyet er sortert og ligger på vent :-)

Du har jo vært supereffektiv!!! Herlig å være ferdig med alle innkjøp? Blir butikken her snart å! Svigers kommer på middag, så må vel slå til med noe skikkelig godt:D
Våkna kl 5, og sto opp 6:30.. så har jo hatt noen timer på meg.. her er jeg alene, så baare enkel mat.. og goooodis!

Og så må jeg ikke glemme at jeg har satt på noen vaskemaskiner med bl.a voksipose, sengekant, fleecepose (alt arvet) og sengetøy.. babytøyet er sortert og ligger på vent :-)
Kommoden kom opp i dag, så blir vel å vaske og sortere litt klær fremover!!! Det er så koselig:):):)

Kommoden kom opp i dag, så blir vel å vaske og sortere litt klær fremover!!! Det er så koselig:):):)
Så kos! Har da fått gjort noe dere å da! Her har den vært oppe en stund, men har bare hatt alt uvaska i kommoden.. så nå er det på tide å ta en runde med det :-)

Her er mannen blitt forkjøla og tror han skal dø fordi han hoster. Holder etasje mellom oss for jeg orker ikke feber.. Fikk en søt melding på fb da.. Skikkelig romlemantisk

Aaaahhh...HALSBRANN OG SURE OPPSTØT, Its killing me!!! Dette var det verste sist gang også. Jeg spyr pga dette hver dag.

Back
Topp