Har så sinnsykt vondt på venstre side :O
var det du la ut bilde av? ville ikke komme opp..
høres ikke noe behagelig ut :/ ribbeina som gjør vondt eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har så sinnsykt vondt på venstre side :O
Nei skikkelige tak på venstresidevar det du la ut bilde av? ville ikke komme opp..
høres ikke noe behagelig ut :/ ribbeina som gjør vondt eller?
Jeg også.. lagt meg..vurderer å sove.. enn der?
Nei skikkelige tak på venstreside
Vart i hele dagååhh au! håper det gir seg fort da
Jeg også.. lagt meg..
Ja.. måtte bare.. lå å gråt i stua og liker ikke å gi sambo dårlig samvittighetflinkere enn meg duda.. kommet bare til tanken her - ligger på sofaen he he
Ja.. måtte bare.. lå å gråt i stua og liker ikke å gi sambo dårlig samvittighet
Neida.. bare sambo som skal reise bort i helga og jeg gruer meg til å være alene en hel helg.. hormoner.. har liksom ingen jeg har så lyst til å "plage" for tiden heller.. ikke helt overskudd til å være sosial..hørtes ugreit ut :/ noe som har skjedd?
Kom til VestfoldNeida.. bare sambo som skal reise bort i helga og jeg gruer meg til å være alene en hel helg.. hormoner.. har liksom ingen jeg har så lyst til å "plage" for tiden heller.. ikke helt overskudd til å være sosial..
Hehehe.. litt langt.. ellers måtte jeg vel hjulpet dere inn i nytt hus derfor du er lys våken sikkert!Kom til Vestfold
Hehe ja er ikke akkurat motivert til å sove ! Gubben snorker allerede, han la seg for 10 min siaHehehe.. litt langt.. ellers måtte jeg vel hjulpet dere inn i nytt hus derfor du er lys våken sikkert!
Det tenker jeg! Er alt ferdig vasket osv eller må dere gjøre det selv?Hehe ja er ikke akkurat motivert til å sove ! Gubben snorker allerede, han la seg for 10 min sia
10000 tanker i hodet
Neida.. bare sambo som skal reise bort i helga og jeg gruer meg til å være alene en hel helg.. hormoner.. har liksom ingen jeg har så lyst til å "plage" for tiden heller.. ikke helt overskudd til å være sosial..
Skal være klartDet tenker jeg! Er alt ferdig vasket osv eller må dere gjøre det selv?
Jada.. det er liksom bare det at på hverdagene har jeg på en måte noe å se frem til - at han kommer hjem - men nå er jeg alene heeele dagen og kcelden hrle helga liksom.. normalt hadde jeg nok hatt fullt opp med planer selv..kjenner igjen den.. har kommet en del tårer i bilen på tur bort fra kjæresten å tilbake til hybelen for å si det slik.. trenger ikke være hormonell for å være lei meg for sånt heller jeg :/
du får prøve å gjøre så godt du kan med å kose deg i helga! tenne masse lys f.eks og slappe helt av - kanskje det hjelper?
Så bra! Har dere de fleste møblene og alt dere skal ha inn?Skal være klart
Natta... tror jeg straks lukker øynene jeg og..!Da hopper jeg til køys! Natta, damer!
Både ja og nei, skal ha alt nytt egentlig. Alle hvitevarer er kjøpt og sofa og seng kommer på mandag så blir det vel lampekjøp og diverse i morgenSå bra! Har dere de fleste møblene og alt dere skal ha inn?