Det blir sånn Håper bare vi får solgt leiligheten nåJa, det skjønner jeg! Alt blir liksom så mye mer ryddig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir sånn Håper bare vi får solgt leiligheten nåJa, det skjønner jeg! Alt blir liksom så mye mer ryddig!
Ja, det får vi virkelig håpe!Det blir sånn Håper bare vi får solgt leiligheten nå
Eeeeenig, sliter med å forstå den arten nå fortidenHihihi.. det hadde gjort verden til et bedre sted å leve.. i alle fall av og til
Nam!Nå blir det hjemmelaget burger til middag
Skal lege eggerøre og bacon, har ikke matlyst på annet! Da blir det som det blirNå blir det hjemmelaget burger til middag
Hvorfor kan ikke menn bare være tankelesere sånn av og til? *sukk*
Nå blir det hjemmelaget burger til middag
Skal lege eggerøre og bacon, har ikke matlyst på annet! Da blir det som det blir
Noen som har fått strekkmerker enda? Det ser ut som jeg har fått noen begynnende striper på høyre siden av navlen håpa jeg skulle slippe!
Jeg har ikke tenkt på å sjekke bak!! kanskje jeg har fler? Jeg så de på magen nå når jeg gikk ut av dusjen... Men det er kanskje ikke så rart underhuden strekkes litt sånn som den vokseroohhyes! men jeg har de på rompa korsryggen så de synes ikke for alle :') og på puppene.. får nok maange fler før jeg er ferdig..
Noen som har fått strekkmerker enda? Det ser ut som jeg har fått noen begynnende striper på høyre siden av navlen håpa jeg skulle slippe!
Er det en eksklusiv klubb dette?Magen eksploderte forrige svangerskap, men jaggu er det ett merke som ikke syntes det var langt nok. Har vokst en cm, men det er ikke krise. Join the club, liksom. Det klør veldig, da, og de fra før klør endel nå også, spesielt de ved navlen.
Er det en eksklusiv klubb dette?
Det blir nok fler her åHehe, mente bare at det ene merket kan joine resten av de på magen. Meeeget eksklusiv, ja.
Nei.. eller.. under puppene har jeg fått, men ikke på magen..Noen som har fått strekkmerker enda? Det ser ut som jeg har fått noen begynnende striper på høyre siden av navlen håpa jeg skulle slippe!
Samme her! Det er jo lov å drømmeDet er ofte jeg skulle ønske det!
Hva skjer ?
Har så sinnsykt vondt på venstre side :Ovurderer å sove.. enn der?