Skravletråd

*sukk* Jeg prøver så godt jeg kan å lære opp mannen om hvordan en skal vaske klær, men... Nå har han vasket et lyserosa håndkle sammen med haug med svarte klær. Dere kan sikkert tenke dere til hvordan håndkleet ser ut. :P

Lunsj med venninner og husarbeid = totalt utslitt.. Er det mulig da :shifty:
Tror jeg bør få kjøpt meg det jerntilskuddet jordmor maser om :P

*sukk* Jeg prøver så godt jeg kan å lære opp mannen om hvordan en skal vaske klær, men... Nå har han vasket et lyserosa håndkle sammen med haug med svarte klær. Dere kan sikkert tenke dere til hvordan håndkleet ser ut. :P

kjenner jeg er en smule glad for at kjæresten min har lært seg å vaske klær.. vaske golv derimot.. puh!
lykke til med opplæringen - han skjønner det nok etter 3-4 tabber til :p he he

God morgen :)
Planen idag er å handle litt, blant annet en gave til min svigerinne. Og så må jeg lage klart kostymet til karnevalet i barnehagen som datteren min skal være med på. :)

kjenner jeg er en smule glad for at kjæresten min har lært seg å vaske klær.. vaske golv derimot.. puh!
lykke til med opplæringen - han skjønner det nok etter 3-4 tabber til :p he he

Hehe. ;) Hva klarer han å gjøre feil med gulvvask, da?

Det enkleste hadde vel vært å gi han forbud mot å vaske klær. :P Jeg trodde han hadde lært da han vasket en turkis og en hvit løper sammen, men neida... :P Han har i det minste forstått at en kan ikke bare tømme skittentøyskorgen midt på gulvet på vaskerommet og så gå der ifra.

God morgen! Jeg skal snart kle på meg litt, og komme meg ut med vofsen en tur :-)

Hehe. ;) Hva klarer han å gjøre feil med gulvvask, da?

Det enkleste hadde vel vært å gi han forbud mot å vaske klær. :P Jeg trodde han hadde lært da han vasket en turkis og en hvit løper sammen, men neida... :P Han har i det minste forstått at en kan ikke bare tømme skittentøyskorgen midt på gulvet på vaskerommet og så gå der ifra.

hehe.. da blei du ikke sur nok :p
han vasker midt på gulvet, kan finne på å ikke bruke såpe og det er flekkete på gulvet etter vask.. skjønner ikke hvordan han får til det :s
nyeste nå er at vi kan ikke vaske gulvet mer enn 1gang i mnd - max fordi gulvet tåler det ikke.. hahha

God morgen jenter:) Jeg har en lat morgen, og ligger forsatt i senga. Kjenner kroppen snart er klar for no frokost, så får vel stå opp snart:p Ellers skal jeg bestille frisørtime og kjøpe gulv til barnerommet :)

God morgen jenter:) Jeg har en lat morgen, og ligger forsatt i senga. Kjenner kroppen snart er klar for no frokost, så får vel stå opp snart:p Ellers skal jeg bestille frisørtime og kjøpe gulv til barnerommet :)
Godt det er flere enn meg som sover lenge og bare blir i senga. Frokosten kaller! Vil ha coco pops men er tom så blir nok en svipptur på butikken
Edit: for kaldt ute for svipptur blir rundstykke med brunost istedet...

Last edited:
God morgen! Ble en times tur med bikkja her - snart klar for lunsj.. nettopp tatt jern så må bare vente en halvtime...

Jeg handla ENDELIG coco pops i går:D Det var nydelig! Rundstykke med brunost er ganske digg det også da ;)
Forstår ikke fasinasjonen :-P har lyst på NOE jeg, men når jeg er på butikken klarer jeg ikke finne ut hva jeg egentlig vil ha, så da blir det ikke så mye...

Skal på jobb 1530 så da trenger jeg ikke å starte å gjøre meg klar før 14. Så en og en halv time til å finne på noe. Er så rastløs. Tenker kanskje jeg demontere gamlesenga i kjelleren og setter på plass den andre men er mye som må flyttes på da,. Rydda litt i boden og kjenner svetten triller... Men gjør ikke jeg det så kommer mannen til å utsetter å rydde i den andre boden enda lengere og jeg vil ha den ryddig så jeg får lagt fra meg sittedelen til vogna så alt er på plass... Er kommet i nesting periode!

Skal på jobb 1530 så da trenger jeg ikke å starte å gjøre meg klar før 14. Så en og en halv time til å finne på noe. Er så rastløs. Tenker kanskje jeg demontere gamlesenga i kjelleren og setter på plass den andre men er mye som må flyttes på da,. Rydda litt i boden og kjenner svetten triller... Men gjør ikke jeg det så kommer mannen til å utsetter å rydde i den andre boden enda lengere og jeg vil ha den ryddig så jeg får lagt fra meg sittedelen til vogna så alt er på plass... Er kommet i nesting periode!
Høres ut som du har nok å gjøre.. må også begynne å rydde kjelleren, men må ta litt av gangen..

Forstår ikke fasinasjonen :-P har lyst på NOE jeg, men når jeg er på butikken klarer jeg ikke finne ut hva jeg egentlig vil ha, så da blir det ikke så mye...

huff.. slik er jeg også! til kjæresten store fortvilelse.. f.eks middag.. vil ha noe godt men ingenting frister - ender med diskusjon å at han plukker ut noe helt tilfeldig.. blir jo fornøyd når maten er laga!

Back
Topp