Frustrerende altså!!huff.. slik er jeg også! til kjæresten store fortvilelse.. f.eks middag.. vil ha noe godt men ingenting frister - ender med diskusjon å at han plukker ut noe helt tilfeldig.. blir jo fornøyd når maten er laga!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Frustrerende altså!!huff.. slik er jeg også! til kjæresten store fortvilelse.. f.eks middag.. vil ha noe godt men ingenting frister - ender med diskusjon å at han plukker ut noe helt tilfeldig.. blir jo fornøyd når maten er laga!
Er bare noe som har frista meg sykt mye når folk har spist det her inne Er egentlig ikke no frokostblanding-menneske i går kjøpte jeg den blandinga med fox, nox, og rox. Det var godtForstår ikke fasinasjonen har lyst på NOE jeg, men når jeg er på butikken klarer jeg ikke finne ut hva jeg egentlig vil ha, så da blir det ikke så mye...
Okey er jo sånn.. noen ting frister, andre ting ikke ;-)Er bare noe som har frista meg sykt mye når folk har spist det her inne Er egentlig ikke no frokostblanding-menneske i går kjøpte jeg den blandinga med fox, nox, og rox. Det var godt
Herlig med en formiddagslur Her sitter jeg å venter på fotografen som skal ta bilder av leilighetenJeg sovna visst jeg
Ja er jo det men var helt stressa når jeg våkna pga drømmen jeg haddeHerlig med en formiddagslur Her sitter jeg å venter på fotografen som skal ta bilder av leiligheten
Oi - det blir spennende! Håper det blir braHerlig med en formiddagslur Her sitter jeg å venter på fotografen som skal ta bilder av leiligheten
Hihihi.. det hadde gjort verden til et bedre sted å leve.. i alle fall av og tilHvorfor kan ikke menn bare være tankelesere sånn av og til? *sukk*
Ja er jo det men var helt stressa når jeg våkna pga drømmen jeg hadde
Oo så gøy da
Oi - det blir spennende! Håper det blir bra
Det var en veldig hyggelig fotograf hvertfall så nå gleder jeg meg til å se resultatet! Hva er planene for resten av dagen?
Så bra! Må til de siste naboene med nabovarsel etter middag.. ellers tar jeg det som det kommer du da?Det var en veldig hyggelig fotograf hvertfall så nå gleder jeg meg til å se resultatet! Hva er planene for resten av dagen?
Oi nabovarsel! Blir det party i helga?Så bra! Må til de siste naboene med nabovarsel etter middag.. ellers tar jeg det som det kommer du da?
Hehe.. nei.. byggesøknad ;-)Oi nabovarsel! Blir det party i helga?
Ah Spennende med byggeperiode? Skal dere bygge på før babyen kommer?Hehe.. nei.. byggesøknad ;-)
Nei, ikke plan om å bli ferdig til da nei.. skal totalrenovere kjellern og bygge to verandaer/skifte vinduer blir nok ikke ferdig før om et års tid i alle fall..!Ah Spennende med byggeperiode? Skal dere bygge på før babyen kommer?
Dere begynner å få dårlig tid hvis dere skal bli ferdig med alt til april jaNei, ikke plan om å bli ferdig til da nei.. skal totalrenovere kjellern og bygge to verandaer/skifte vinduer blir nok ikke ferdig før om et års tid i alle fall..!
Haha.. det er ikke planen! Men kanskje å få begynt litt i mars.. så tar vi det som det kommer.. blir liksom ikke noe i den etasjen vi bor i første omgang, så det er ikke no farlig mtp babyen han bor på vårt rom.. men nå det blir ferdig blir alle soverommene nede og nytt vaskerom og nytt bad! Gleder meg til det!Dere begynner å få dårlig tid hvis dere skal bli ferdig med alt til april ja
Det blir nok deilig ja! Vi holder på å bygge hus nå som vi skal flytte inn i i juni Blir godt med hekt nytt og stor plassHaha.. det er ikke planen! Men kanskje å få begynt litt i mars.. så tar vi det som det kommer.. blir liksom ikke noe i den etasjen vi bor i første omgang, så det er ikke no farlig mtp babyen han bor på vårt rom.. men nå det blir ferdig blir alle soverommene nede og nytt vaskerom og nytt bad! Gleder meg til det!
Ja, det skjønner jeg! Alt blir liksom så mye mer ryddig!Det blir nok deilig ja! Vi holder på å bygge hus nå som vi skal flytte inn i i juni Blir godt med hekt nytt og stor plass