Skravletråd

Både ja og nei, skal ha alt nytt egentlig. Alle hvitevarer er kjøpt og sofa og seng kommer på mandag :) så blir det vel lampekjøp og diverse i morgen
Høres supert ut! Kos dere masse! Nå skal jeg sove :-) natta!

Jada.. det er liksom bare det at på hverdagene har jeg på en måte noe å se frem til - at han kommer hjem - men nå er jeg alene heeele dagen og kcelden hrle helga liksom.. normalt hadde jeg nok hatt fullt opp med planer selv..

ååhh :/ krysser fingrene for at du finner på noe smart å gjøre likevel så det ikke blir så kjedelig til deg :)
kanskje føler du for å finne på noe imorgen eller lørdag?:)

God morgen! Her er vi litt tidlig oppe i dag, for om en time skal vi på ultralyd og hilse på den lille i magen igjen❤:D

ååhh :/ krysser fingrene for at du finner på noe smart å gjøre likevel så det ikke blir så kjedelig til deg :)
kanskje føler du for å finne på noe imorgen eller lørdag?:)
Vi får se.. skal prøve å gjøre litt hjemme og skal nok klare meg.. :-)

Dere andre som har endel kynnere - merker dere at det er en sammenheng mellom de og barnets aktivitet? Føler at ofte er han veldig aktiv helt i begynnelsen av kynneren - som at han blir veldig stresset av de...

Dere andre som har endel kynnere - merker dere at det er en sammenheng mellom de og barnets aktivitet? Føler at ofte er han veldig aktiv helt i begynnelsen av kynneren - som at han blir veldig stresset av de...
Dette er ikke noe jeg har lagt merke til, så kan ikke være noe til hjelp dessverre... Men det kan jo være!! Du burde forhøre deg litt med jordmor eller lege?

Dette er ikke noe jeg har lagt merke til, så kan ikke være noe til hjelp dessverre... Men det kan jo være!! Du burde forhøre deg litt med jordmor eller lege?
Ja.. googlet det.. og står at kraftige spark fra babyen kan fremkalle kynnere.. og at kynnere faktisk skal virke beroligende på baby.. men kan ta det opp med jordmor på neste kontroll..

God ettermiddag! Må si jeg er litt skuffet idag. Jeg fikk telefon fra jordmor om at jern-nivået har steget fra 16 til 20 på fire uker pga jerntabletter. I noen dager har jeg følt meg ganske ok, men så har det dalt igjen. Jeg lå i senga til kl 11 og var på jobb fra 11:30 til 14:30. Etter en time på jobb fikk jeg et stort behov for å legge meg, og nå kan jeg lett sovne på sofaen. Kjipt! Er lei av å være trøtt!

På ultralyd i dag fikk vi vite at vi skal ha en liten gutt!!:D Alt var bra ellers å - morkaka har flytta på seg, babyen vokser som den skal og har snudd seg i hodeleie. Lykkelig❤❤❤

Så herlig! :D
Her har babyen også lagt seg i hodeleie. Det kan fortsatt endre seg, men jeg legger vekk bekymringene for setefødsel enn så lenge. :P

Back
Topp