Høres supert ut! Kos dere masse! Nå skal jeg sove natta!Både ja og nei, skal ha alt nytt egentlig. Alle hvitevarer er kjøpt og sofa og seng kommer på mandag så blir det vel lampekjøp og diverse i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres supert ut! Kos dere masse! Nå skal jeg sove natta!Både ja og nei, skal ha alt nytt egentlig. Alle hvitevarer er kjøpt og sofa og seng kommer på mandag så blir det vel lampekjøp og diverse i morgen
Jada.. det er liksom bare det at på hverdagene har jeg på en måte noe å se frem til - at han kommer hjem - men nå er jeg alene heeele dagen og kcelden hrle helga liksom.. normalt hadde jeg nok hatt fullt opp med planer selv..
Natta håper du får en fin dag i morgenHøres supert ut! Kos dere masse! Nå skal jeg sove natta!
Da hopper jeg til køys! Natta, damer!
Natta kos degDa hopper jeg til køys! Natta, damer!
Vi får se.. skal prøve å gjøre litt hjemme og skal nok klare meg..ååhh :/ krysser fingrene for at du finner på noe smart å gjøre likevel så det ikke blir så kjedelig til deg
kanskje føler du for å finne på noe imorgen eller lørdag?
Oioioi. Lykke til!! :-DGod morgen! Her er vi litt tidlig oppe i dag, for om en time skal vi på ultralyd og hilse på den lille i magen igjen❤
Moro, lykke til! Skal til jordmor om 30 min. Så rett hjem å sove litt tilGod morgen! Her er vi litt tidlig oppe i dag, for om en time skal vi på ultralyd og hilse på den lille i magen igjen❤
Dette er ikke noe jeg har lagt merke til, så kan ikke være noe til hjelp dessverre... Men det kan jo være!! Du burde forhøre deg litt med jordmor eller lege?Dere andre som har endel kynnere - merker dere at det er en sammenheng mellom de og barnets aktivitet? Føler at ofte er han veldig aktiv helt i begynnelsen av kynneren - som at han blir veldig stresset av de...
Ja.. googlet det.. og står at kraftige spark fra babyen kan fremkalle kynnere.. og at kynnere faktisk skal virke beroligende på baby.. men kan ta det opp med jordmor på neste kontroll..Dette er ikke noe jeg har lagt merke til, så kan ikke være noe til hjelp dessverre... Men det kan jo være!! Du burde forhøre deg litt med jordmor eller lege?
Det er jo litt betryggende å lese det da!Ja.. googlet det.. og står at kraftige spark fra babyen kan fremkalle kynnere.. og at kynnere faktisk skal virke beroligende på baby.. men kan ta det opp med jordmor på neste kontroll..
Ja, var detDet er jo litt betryggende å lese det da!
På ultralyd i dag fikk vi vite at vi skal ha en liten gutt!! Alt var bra ellers å - morkaka har flytta på seg, babyen vokser som den skal og har snudd seg i hodeleie. Lykkelig❤❤❤
Det gjør jeg å! Det er nok plass til å snu seg enda, men håper han blir liggendeSå herlig!
Her har babyen også lagt seg i hodeleie. Det kan fortsatt endre seg, men jeg legger vekk bekymringene for setefødsel enn så lenge.
Gratulerer så mye!På ultralyd i dag fikk vi vite at vi skal ha en liten gutt!! Alt var bra ellers å - morkaka har flytta på seg, babyen vokser som den skal og har snudd seg i hodeleie. Lykkelig❤❤❤