Skravletråd

Så lenge jeg er frisk under fødsel skal det gå bra, tenker jeg. ;) Jeg var ikke syk sist svangerskap heller (tror graviditet gjør underverker med immunsystemet mitt :P ), men fikk spysjuka to dager før jeg skulle bli igangsatt. :P
Æsj! Det kan ikke ha vært særlig godt! Er så dårlig form fra før av, så sykdom oppå det trør jeg hadde vært tøft!

Pappaen kom hjem med klær til den lille i går:D❤ Den er riktignok i str 1 år, men det er tydelig at noen plutselig gleder seg;)

Litt som her og det. Var ute en tur i går. Skulle på et møte og sa til han at jeg skulle innom apoteket etterpå å kjøpe nye vitaminer og litt som me trenger til babyen.

Kom heim til dette. Stellebordet funnet fram og skrudd opp på badet :-) kjekt når mennene begynner å glede seg å også være utålmodige på at mini skal komme.

Vedlegg

• 1424256303959.jpg
    1424256303959.jpg
    37,5 KB · Visninger: 13
Dere? jeg synes denne appen er litt tunvind.. bare krøll med min profil værtfall, hadde det gått an å opprettet en for oss på andre sosiale medier (uten å skrive navn for å reklamere) eller er det uaktuelt da dere er så opptatt av at vi ikke skal vite deres navn?:)

Ser home and away fra i går, og tårene triller...hallo hormoner!

"Den perfekte fødsel" Begynner straks på FEM :)

Ah, gikk glipp av det! Bra?
Så ikke på det selv, men i følge jentene på felles skravle var det spesielle ønsker.. f.eks en som ikke skulle kutte båndet mellom baby og morkake eller noe, en som skulle spise morkaka si, en som skulle føde ute på en båt uten lege og jordmor osv..

Så ikke på det selv, men i følge jentene på felles skravle var det spesielle ønsker.. f.eks en som ikke skulle kutte båndet mellom baby og morkake eller noe, en som skulle spise morkaka si, en som skulle føde ute på en båt uten lege og jordmor osv..
Veldig spesielt da altså:p

Jepp! Hørtes sånn ut.. ekkelt.. og ikke noe jrg ville se på ;-)
Enig med deg! Kan ikke forstå den trenden med å spise morkaka si:eek: leste om ei som fikk den med seg hjem, frøs den og hadde den i frokostsmoothien!!:eek::p vet ikke om jeg har behov for å se den engang jeg:p

Enig med deg! Kan ikke forstå den trenden med å spise morkaka si:eek: leste om ei som fikk den med seg hjem, frøs den og hadde den i frokostsmoothien!!:eek::p vet ikke om jeg har behov for å se den engang jeg:p
Nei.. den har gjort sin nytte når den fødes

Må etterhvert gå en liten runde med bikkja, før jeg enten idag eller imorra må støvsuge og vaske gulv i stuene.. enn du da?
Egentlig ingen planer. Sliten etter jobb i går, så blir vel mye sofatid tenker jeg:D kanskje en tur på senteret, er noen småting jeg skulle hatt:)

Egentlig ingen planer. Sliten etter jobb i går, så blir vel mye sofatid tenker jeg:D kanskje en tur på senteret, er noen småting jeg skulle hatt:)
Høres bra ut! Sofatid hver dag her.. men huset ser ikke ut og sambo jobber både dag og kveld.. så må prøve å få tatt en lett helgevask

Back
Topp