Skravletråd

Flere som har fått vedtaket om foreldrepenger fra Nav? Her har jeg måtte ringe to ganger fordi datoene og lengden på utbetalingen er feil. De er veldig hyggelige og hjelpsomme i andre enden da, men uansett:p Så sjekk alt damer!!
Nei. Tenkte å ringe nå og spørre om de har fått inntektsopplysningene fra arb.giver...

Vedtaket er visst gjort, så venter på brev fra nav nå :-D inntektsopplysningene var heldigvis sendt inn!

Mulig jeg overreagerer nå, men er det så smart å skrive at hun hadde komt til å fått en "megababy" hvis symfysemålene hadde fortsatt på den måten? Det kan jo tenkes at det er andre på forumet som har en lignende kurve?
Og så synes jeg du motsnakker deg selv når du etterpå skriver at symfysemål ikke er en sikker målestokk på babyens størrelse?
Beklager virkelig forvirringene, var nå ikke meningen å fornærme noen. Bare skravler i vei og skriver vel litt før jeg har tenkt igjennom riktig... Men det var ikke noe vondt laddet, og om det ble oppfattet som det så beklager jeg virkelig:( spesielt til deg Lykkeligefargeklatt om du syntes det var fornærmende.
Litt vanskelig med nettkommunikasjon ifht humor, fremstilling og nyansering av meninger/tanker etc synes jeg, lett med misforståelser og det er dumt. Beklager:(

Beklager virkelig forvirringene, var nå ikke meningen å fornærme noen. Bare skravler i vei og skriver vel litt før jeg har tenkt igjennom riktig... Men det var ikke noe vondt laddet, og om det ble oppfattet som det så beklager jeg virkelig:( spesielt til deg Lykkeligefargeklatt om du syntes det var fornærmende.
Litt vanskelig med nettkommunikasjon ifht humor, fremstilling og nyansering av meninger/tanker etc synes jeg, lett med misforståelser og det er dumt. Beklager:(

ikke tenke på meg værtfall, tenkte ikke noe over det jeg hehe
og siden jeg venter gutt er det en stor sjangse for at han hadde blitt stor- alt for stor! (noe jm også påpekte)
er vel lett å misstolke på nett ja.. jeg er litt som deg selv (skravler før jeg tenker) hihi

Ja litt liten gutt fikk vi, men samtidig bedre enn 4,2 ja:D hehe
Normalen ligger vel på no sånt ja, hva er den for jenter egentlig?
Jeg måtte bare skyte inn her... Min var nesten 4,2 og det gikk helt fint! Og det er ikke noe værre og føde en på 2,5 enn en på 4 kg bare så det er sagt! Det gjør visst like vondt i følge alle de legene og jordmødrene jeg har hatt samtale med pga stor baby! Normalen er faktisk helt opp til 4,5! Så vet du det :)

Fødte en jente på 4275 med stort hode! Ikke noe stress! :)

SF målene så da slik ut den gangen og hun hadde vekstavik på +16%
:)

Vedlegg

• 1424958504118.jpg
    1424958504118.jpg
    92 KB · Visninger: 18
Hvordan ligger din an nå? Min er nå allerede +12%! Blir en stor en denne gangen også ja! :)
SF mål helt på gjennomsnittet. Skal ha vekstestimering i uke 36 så får vi se :) Har liten mage i forhold denne gangen,men kan hende hun er stor og bare "langt inn" sier jordmor.

blir så frustrert her jeg ligger.. prøvd å sove i en time nå men ga jeg opp.. er suupertrøtt men hoftene gjør vondt + forkjølelse:/
noen fler som er våkne?

Back
Topp