Jeg skal en tur på senteret nå, så får se om jeg klarer å holde meg unna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal en tur på senteret nå, så får se om jeg klarer å holde meg unna
Nei. Tenkte å ringe nå og spørre om de har fått inntektsopplysningene fra arb.giver...Flere som har fått vedtaket om foreldrepenger fra Nav? Her har jeg måtte ringe to ganger fordi datoene og lengden på utbetalingen er feil. De er veldig hyggelige og hjelpsomme i andre enden da, men uansett Så sjekk alt damer!!
Aldri hatt ammeklær så vet ikke ;PJeg har også kjøpt derfra, men synes de var litt rare ved puppene... Noen som har prøvd de fra Kappahl?
Ja litt liten gutt fikk vi, men samtidig bedre enn 4,2 ja hehenei, er jo ikke en sikker måling.. men 2,4 er bedre enn 4,2
ganske liten han da egentlig? normalen for gutter er vel på ca 3,8?
Det ble undertøy til mor og strømpebukser til babyenJeg skal en tur på senteret nå, så får se om jeg klarer å holde meg unna
Strømebukser trenger man.. kjøpte 4 stk for 25 kr stk på barnas hus igår jeg (50%)Det ble undertøy til mor og strømpebukser til babyen
Det var en bra pris ja! Jeg kjøpte på Kappahl. Var 3 for 2 på alt av barneklærStrømebukser trenger man.. kjøpte 4 stk for 25 kr stk på barnas hus igår jeg (50%)
Stemmer fikk mld om det tilbudet her å.. men nå skal jeg ikke kjøpe mer!Det var en bra pris ja! Jeg kjøpte på Kappahl. Var 3 for 2 på alt av barneklær
Ikke jeg heller!! LoverStemmer fikk mld om det tilbudet her å.. men nå skal jeg ikke kjøpe mer!
Beklager virkelig forvirringene, var nå ikke meningen å fornærme noen. Bare skravler i vei og skriver vel litt før jeg har tenkt igjennom riktig... Men det var ikke noe vondt laddet, og om det ble oppfattet som det så beklager jeg virkelig spesielt til deg Lykkeligefargeklatt om du syntes det var fornærmende.Mulig jeg overreagerer nå, men er det så smart å skrive at hun hadde komt til å fått en "megababy" hvis symfysemålene hadde fortsatt på den måten? Det kan jo tenkes at det er andre på forumet som har en lignende kurve?
Og så synes jeg du motsnakker deg selv når du etterpå skriver at symfysemål ikke er en sikker målestokk på babyens størrelse?
Ja litt liten gutt fikk vi, men samtidig bedre enn 4,2 ja hehe
Normalen ligger vel på no sånt ja, hva er den for jenter egentlig?
Beklager virkelig forvirringene, var nå ikke meningen å fornærme noen. Bare skravler i vei og skriver vel litt før jeg har tenkt igjennom riktig... Men det var ikke noe vondt laddet, og om det ble oppfattet som det så beklager jeg virkelig spesielt til deg Lykkeligefargeklatt om du syntes det var fornærmende.
Litt vanskelig med nettkommunikasjon ifht humor, fremstilling og nyansering av meninger/tanker etc synes jeg, lett med misforståelser og det er dumt. Beklager
Jeg måtte bare skyte inn her... Min var nesten 4,2 og det gikk helt fint! Og det er ikke noe værre og føde en på 2,5 enn en på 4 kg bare så det er sagt! Det gjør visst like vondt i følge alle de legene og jordmødrene jeg har hatt samtale med pga stor baby! Normalen er faktisk helt opp til 4,5! Så vet du detJa litt liten gutt fikk vi, men samtidig bedre enn 4,2 ja hehe
Normalen ligger vel på no sånt ja, hva er den for jenter egentlig?
Hvordan ligger din an nå? Min er nå allerede +12%! Blir en stor en denne gangen også ja!SF målene så da slik ut den gangen og hun hadde vekstavik på +16%
SF mål helt på gjennomsnittet. Skal ha vekstestimering i uke 36 så får vi se Har liten mage i forhold denne gangen,men kan hende hun er stor og bare "langt inn" sier jordmor.Hvordan ligger din an nå? Min er nå allerede +12%! Blir en stor en denne gangen også ja!
blir så frustrert her jeg ligger.. prøvd å sove i en time nå men ga jeg opp.. er suupertrøtt men hoftene gjør vondt + forkjølelse:/
noen fler som er våkne?