Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så heldige vi har vært egentlig! Ingen av oss apriljenter har fått enda og 3! fra mai har fått..
Det tenker jeg å! Etter uke 37 er det bare å kommeSuper spennende! Er så hyggelig å lese fødsels historiene til de andre og snart er det våre! Mini kan fint holde seg inne til hun er 37 uker men etter det er det fritt fram!
Hihi.. morn.. her har jeg stått på noen timer alleredeMorn morn! Da var jeg oppe av senga og klar for en ny dag. Herlighet, det var etterlengta å sove så lenge!
Hihi.. morn.. her har jeg stått på noen timer allerede
Hallo Her har jeg vært på ul i dag, og lille har vokst fint Bare 2%mindre enn gjennomsnittet. Så nå er det bare til å "nyte" siste tiden
Har ryddet, støvsugd og vasket kjellern.. lagt på senger og gjort klart til gjester.. og nå er jeg ute og får reparert en koffertHva gjør du idag da? Jeg strikker litt mens jeg ser top model Australia
Har ryddet, støvsugd og vasket kjellern.. lagt på senger og gjort klart til gjester.. og nå er jeg ute og får reparert en koffert
Og fikk svi litt for det nå i kveld.. men verdt det.. mamma og pappa kommer torsdag så da skal alt være på stellOi, effektiv du!
Veldig skjønt <3 Rart å se hvor mye hun har vokst på skjermen. Det blir lissom noe annet enn å følge med på magen bare!Heldig! Jeg skulle gjerne sett den lille igjen nå.
Veldig skjønt <3 Rart å se hvor mye hun har vokst på skjermen. Det blir lissom noe annet enn å følge med på magen bare!
Og fikk svi litt for det nå i kveld.. men verdt det.. mamma og pappa kommer torsdag så da skal alt være på stell
De reiser igjen søndag.. men blir jo et par dager da i alle fallHehe, tenkte det. Jeg fikk vondt av å bare lese om hva du har gjort i dag.
Så koselig med besøk. Blir de lenge?
De reiser igjen søndag.. men blir jo et par dager da i alle fall
Gjør det! Godt å se de uansett!!Det er bedre enn ingenting. Jeg har nettopp hatt søsteren min på besøk like lenge. Veldig koselig, men dagene går fort.
Fått gubben til å masere beina, så håper på søvn i natt
Ja, kan skjønne hva du menerHelt klart. Jeg var jevnlig på vekstestimering med første, så det er litt rart å ikke se denne babyen like ofte. Nesten sånn at man må ta farvel på slutten av oul.