Skravletråd!

• Trådstarter Trådstarter Tankedrøm
  • Opprettet Opprettet
Arghh ble så inni granskauen irritert på samboeren nå, og jeg VET han ikke kan noe for det, men jeg klarer ikke å dempe irritasjonen for det! Vi småsnakker om smertelindring og fødsel, og han sier nei til vannfødsel - uten å høre med meg om jeg kunne tenkt meg det! Hvem er det som trenger å lindre smerte her!? Så skjønte jeg jo på vei ut døra at han trodde han måtte være oppi det badekaret med meg når ungen kom ut, så han bare misforsto... Men Gud, så irritert jeg ble. Stakkars mann ser jeg nå. Fordelen er at jeg ble så irritert at jeg dro på trening..

Dette innlegget skulle kanskje vært under Sutretråden ser jeg nå....

Dere som har vært gjennom dette før. Har dere noen tips i forhold til liggesituasjon, puter eller lignende? :)

Jeg synes det er ubehagelig å ligge på ryggen, og vil ikke ligge på magen, så det blir å ligge på siden da. Men det synes jeg blir slitsomt, fordi det føles som om magen synker nedover :p

Dere som har vært gjennom dette før. Har dere noen tips i forhold til liggesituasjon, puter eller lignende? :)

Jeg synes det er ubehagelig å ligge på ryggen, og vil ikke ligge på magen, så det blir å ligge på siden da. Men det synes jeg blir slitsomt, fordi det føles som om magen synker nedover :p
Jeg har en pute mellom bena å en under magen når jeg ligger på siden. Har jeg ikke pute til å ha under magen pakker jeg dyna godt innunder

Til dere som har vært på UL i uke 12 før. Er den utvendig eller innvendig? :)

Er normalvektig. Håper helst på utvendig. I uke 6 var det innvendig, og det unngår jeg helst igjen :p

Jeg hadde innvendig i uke 9, er slank. Men tok i uke 11 sist svangerskap å det gikk utvendig da, ser nok litt mer innvendig hvis ikke livmoren har kommet over skambenet.:)

Til dere som har vært på UL i uke 12 før. Er den utvendig eller innvendig? :)
Jeg skal i dag, 12+4. Ul tas utvendig, men jeg har fått beskjed om å møte med full blære.

Blir glad når jeg ser at jeg er blitt fortalt feil! ;) Da trenger jeg ikke grue meg så mye selv heller! Har hatt innvendig før, det var fælt..

Blir glad når jeg ser at jeg er blitt fortalt feil! ;) Da trenger jeg ikke grue meg så mye selv heller! Har hatt innvendig før, det var fælt..

Nei nå må du gi deg.. Ikke skrem andre da! Innvendig ul er ikke noe fælt :)

Jeg syntes heller ikke innvendig var noe spesielt behagelig. Men må man så må man :p Det eneste som kunne være litt vondt var når han skulle undersøke eggstokkene og sånn.

Stakkars mannen min. Begynte å styrtgrine i dag fordi jeg var så bekymret for penger fremover.. Uansett hva han sa var det feil. Gråt og gråt. Så skulle han gå, og det var og feil. Han spurte om han heller skulle bli, og da oppdaget jeg hvor ille jeg oppførte meg. Prøve å stanse gråten, var helt umulig. Endte med at jeg begynte å gråt-le av meg selv :P Bare gå du, ikke se på meg - å jeg ser ikke ut - hahaha :p

Følte meg så liten og dum. Men syns synd på mannen min som må holde ut med dette. Andre med lignende oppførsel? ;)

Stakkars mannen min. Begynte å styrtgrine i dag fordi jeg var så bekymret for penger fremover.. Uansett hva han sa var det feil. Gråt og gråt. Så skulle han gå, og det var og feil. Han spurte om han heller skulle bli, og da oppdaget jeg hvor ille jeg oppførte meg. Prøve å stanse gråten, var helt umulig. Endte med at jeg begynte å gråt-le av meg selv :P Bare gå du, ikke se på meg - å jeg ser ikke ut - hahaha :p

Følte meg så liten og dum. Men syns synd på mannen min som må holde ut med dette. Andre med lignende oppførsel? ;)
Oh yes. Jeg og mannen holder på med litt oppussing, og ting gikk ikke helt som jeg ønsket. Resulterte i et raseriutbrudd og hylgrining fra min sin side, og hva gjør mannen? Ser på meg og rister godt på hodet og går sin vei! Hahah jeg skjønte godt hva jeg holdt på med men klarte ikke stanse det

Haha! Det høres ut som meg!! :) Jeg gråter og ler om hverandre, og samboeren står som et stort spmtegn og lurer sikkert på hva i all verden som skal foregå disse 9 mnd :p

Back
Topp