Skravletråd!

  • Trådstarter Trådstarter Tankedrøm
  • Opprettet Opprettet
Det er ikke lett å ikka avsløre noe når en er kvalm og de rundt deg kjenner deg litt for godt :p Ikke lett å holde maska for meg blandt andre heller når jeg er kvalm og til tider har en del vondt i ryggen. Men du har holdt det hemmelig lengre enn meg da, så du har gjort en bedre jobb enn meg så langt;)

Håper å klare å holde det hemmelig til jul jeg også :)

Masse lykke til :) :) Vondt i ryggen i tilegg til kvalme?Du e go som ikke har sprukket! Jeg har vært farlig nærme :)
 
Masse lykke til :) :) Vondt i ryggen i tilegg til kvalme?Du e go som ikke har sprukket! Jeg har vært farlig nærme :)
Ja, men jeg er heldig at kvalmen ikke er så veldig ille og ryggen kommer og går :) Håper bare det ikke blir verre ;) Du har holdt deg så langt så du klarer sikkert å holde på hemmeligheten litt til :D Heldig du som er kommet til uke 8! Jeg misunner alle som er kommet lengre enn meg :p
 
Ja, men jeg er heldig at kvalmen ikke er så veldig ille og ryggen kommer og går :) Håper bare det ikke blir verre ;) Du har holdt deg så langt så du klarer sikkert å holde på hemmeligheten litt til :D Heldig du som er kommet til uke 8! Jeg misunner alle som er kommet lengre enn meg :p
:) Den følelsen kjenner jeg :) :) Super misunnelig på alle som er bare dager før meg :) Har holdt lengre enn jeg hadde trodd jeg skulle klare;) Jeg er litt sta også, så kan leve litt på det:)
Kvalmen min er fæl, spesielt tidlig på morgenen. Kan liksom spy hvis jeg tenker på noe ekkelt.Jobber på skole noen timer i uka. 1 klasse. Min sære nese liker ikke uteklær lukt, støvlelukt eller tøymyknerlukt akkurat nå.:D
 
Og sånne ting finnes vel ikke i 1 klasse ???:p:D
 
:) Den følelsen kjenner jeg :) :) Super misunnelig på alle som er bare dager før meg :) Har holdt lengre enn jeg hadde trodd jeg skulle klare;) Jeg er litt sta også, så kan leve litt på det:)
Kvalmen min er fæl, spesielt tidlig på morgenen. Kan liksom spy hvis jeg tenker på noe ekkelt.Jobber på skole noen timer i uka. 1 klasse. Min sære nese liker ikke uteklær lukt, støvlelukt eller tøymyknerlukt akkurat nå.:D
Æsj, ikke kjekt å være såå kvalm! Jeg har heldigvis ikke vært kompis med doskåla enda, men blir lett kvalm av div matlukter og synet av enkelte matretter.

Håper kvalmen gir seg hos deg snart!
 
Æsj, ikke kjekt å være såå kvalm! Jeg har heldigvis ikke vært kompis med doskåla enda, men blir lett kvalm av div matlukter og synet av enkelte matretter.

Håper kvalmen gir seg hos deg snart!

Takk :) Håper også det :) Kan jo ikke spy på en 1 klassing som skal ha hjelp til å skrive stor R, bare fordi mora bruker tøymykner når ho vasker:D:p
 
Takk :) Håper også det :) Kan jo ikke spy på en 1 klassing som skal ha hjelp til å skrive stor R, bare fordi mora bruker tøymykner når ho vasker:D:p
Hehe, uff nei stakkars liten:p
 
:DBlir prega for livet pga min graviditet :) Nope! Det må gå over ! :) :)
 
Er det mange som fryser her? Var på besøk hos en venninne i kveld. Hun satt i t-skjorte, mens jeg pakket meg inn i teppe og ullsokker. Går rundt og hutrer hele dagen på jobb også...
 
Er det mange som fryser her? Var på besøk hos en venninne i kveld. Hun satt i t-skjorte, mens jeg pakket meg inn i teppe og ullsokker. Går rundt og hutrer hele dagen på jobb også...
Jaaaa! Skikkelig frossen hele tiden...
 
Er det mange som fryser her? Var på besøk hos en venninne i kveld. Hun satt i t-skjorte, mens jeg pakket meg inn i teppe og ullsokker. Går rundt og hutrer hele dagen på jobb også...
Jeg fryser en god del til tider... Jeg er frossen fra før av, men av og til blir det litt vel overdrevet :confused: sånn som i natt, trodde aldri jeg skulle få varmen i meg
 
Er det mange som fryser her? Var på besøk hos en venninne i kveld. Hun satt i t-skjorte, mens jeg pakket meg inn i teppe og ullsokker. Går rundt og hutrer hele dagen på jobb også...

Ja, hele tiden! Tror det er fordi kroppen holder en halv grad varmere når man er gravid, og derfor synes man at det er kaldere enn vanlig rundt seg. Men slitsomt!
 
Ja, hele tiden! Tror det er fordi kroppen holder en halv grad varmere når man er gravid, og derfor synes man at det er kaldere enn vanlig rundt seg. Men slitsomt!

Når skal denne halve graden slå inn?? Min 35 grader kalde kropp fryser :p
 
Jeg fryser hele tiden. Iskald på jobb og hjemme selv når vi stormfyrer i peisen.. Brrr
 
Ja, jeg fryser hele tiden!!! Godt d ikke bare er meg :)
 
Dagene går så sent! Men bare 3 dager til ul. Skal bli godt å se hvordan det går inni magen:) Kvalmen er nesten borte, oppblåst mage er borte, føler meg egentlig ikke gravid lenger. Men noe er i magen,kjenner godt en hard kul når jeg ligger på magen. Men gleder meg til tirsdag:):D
 
Hallo hva gjør dere damer i dag da? Jeg sitter og forbereder foreldresamtaler og øynene bare detter igjen hele tiden! Så sinnsykt trøtt!!!! Vil egentlig bare ut i skogen eller noe men må være flink i formiddag for i ettermiddag er jeg alene med ungene.. Savner kaffe:)
 
I dag detter det ned ute, så jeg ser tv-serier og daffer på sofaen. Litt dårlig samvittighet fordi det er mye gjenstående husarbeid. Men det er jobb igjen i morgen så jeg trenger hvile i helgene :)
 
Føler meg håpløs om dagen. Begynte å grine når kjæresten sa jeg kunne få gå å legge meg litt, mens han ryddet litt og leker med sønnen vår. Var akkurat det jeg trengte kjenner jeg☺️
 
Back
Topp