Skravletråd!

  • Trådstarter Trådstarter Tankedrøm
  • Opprettet Opprettet
Ligger hjemme fra jobb for første gangen i dag. Kvalmen har kommet til meg også.. og har fått et finfint forhold til doskåla siden 0600 i dag tidlig. Jeg som trodde jeg skulle slippe unna! hmf.
 
Ligger hjemme fra jobb for første gangen i dag. Kvalmen har kommet til meg også.. og har fått et finfint forhold til doskåla siden 0600 i dag tidlig. Jeg som trodde jeg skulle slippe unna! hmf.

Hvor langt er du på vei? :)
 
6+2, så er vel i det tidsrommet hvor kvalmen begynner å komme..:/
 
Heisann jenter!

Er det mange her som fortsatt ikke har fortalt nyheten til noen? :)

Vi har klart å holde tett så langt, men venter nesten bare på at det skal skje en forsnakkelse:p Sambo er ikke så flink til å tenke før han snakker :p
 
Jeg har bare fortalt det til sjefen min. Vi venter nok med å si det til noen andre før uke 14 :P Får ser om det går ;)
 
Vi har ikke fortalt det til noen andre enn min venninne som hadde prøverør samtidig som jeg tok eggløsningssprøyta. Begge fikk to streker nå :) Lurer på om jeg klarer å holde på det til uke 12. Skal på ul i dag, hvis ting ser greit ut, tenker jeg å innvie et par til. Lurer på min søster, som er mye på besøk her. Har måttet ta maaange hvite løgner til nå. Hun kjenner meg godt, så vet at jeg uansett ikke klarer å holde poå det veldig lenge til :)
 
Har vurdert å fortelle det til pappa på farsdagen når han får konfekt og kort, men vet ikke. Sånn egentlig har jeg veldig lyst til å klare å holde på det til jul. Men jeg er super kvalm, og blitt så utrolig sær på lukter og mat.
 
Har vurdert å fortelle det til pappa på farsdagen når han får konfekt og kort, men vet ikke. Sånn egentlig har jeg veldig lyst til å klare å holde på det til jul. Men jeg er super kvalm, og blitt så utrolig sær på lukter og mat.
Det er ikke lett å ikka avsløre noe når en er kvalm og de rundt deg kjenner deg litt for godt :p Ikke lett å holde maska for meg blandt andre heller når jeg er kvalm og til tider har en del vondt i ryggen. Men du har holdt det hemmelig lengre enn meg da, så du har gjort en bedre jobb enn meg så langt;)

Håper å klare å holde det hemmelig til jul jeg også :)
 
Vi har fortalt det til en god venn hver :) Det gikk mer opp for meg når jeg fortalte det, og var koselig å dele den kjekke nyheten. Besteforeldrene får vente til tidligst etter tidlig ul neste uke.

Hvordan skal dere fortelle de kommende besteforeldrene? Her blir det første barnebarn på begge sider, så vi vil gjerne gjøre litt ekstra stas på annonseringen. Men vet ikke hvordan ennå :)
 
Vi har fortalt det til en god venn hver :) Det gikk mer opp for meg når jeg fortalte det, og var koselig å dele den kjekke nyheten. Besteforeldrene får vente til tidligst etter tidlig ul neste uke.

Hvordan skal dere fortelle de kommende besteforeldrene? Her blir det første barnebarn på begge sider, så vi vil gjerne gjøre litt ekstra stas på annonseringen. Men vet ikke hvordan ennå :)
vi kjøpte kopper med bestemor og bestefar på. Men vi skulle egentlig kjøpe t skjorter på eBay ,som det står granny Sincé 2015 og grandpa Sincé 2015 :).
 
Var mest mannen som ville dit, skulle se etter noe lys til å ha over kjøkkenbenken, selvfølgelig var de tomme for akkurat det vi trengte... Jeg fikk meg frokost og kjøpte pepperkakeformer, da var jeg fornøyd :p
Høres kjent ut.. at de er tomme for det man trenger når man endelig er komt dit. ;)
Frokost og pepperkakeformer høres bra ut :)
 
Vi skal fortelle besteforeldre og våre søsken med julekort med ultralydbilde :D Tror det blir et slikt dobbelt kort, så når de åpner det er det en liten mageboer som viser seg. Velger å gjøre det sånn fordi vi ikke kan si det ansikt til ansikt til alle
 
Vi skal fortelle besteforeldre og våre søsken med julekort med ultralydbilde :D Tror det blir et slikt dobbelt kort, så når de åpner det er det en liten mageboer som viser seg. Velger å gjøre det sånn fordi vi ikke kan si det ansikt til ansikt til alle

Hehe, så stilig! Synd dere ikke får sett reaksjonen :)
 
Vi har ikke fortalt det til noen. Er 10+2 nå. Vil gjerne vente til uke 12 minst før vi forteller ungene, synes de må få vite først. Og da får jo alle vite :-P
 
Jeg har også lyst til å fortelle nyheten på en artig måte, men føler egentlig ikke det er noen vits siden besteforeldre på begge sidene har mange barnebarn fra før og de fleste vet at vi skal få en til en eller annen gang... Så de fleste ventet vel at nyheten skulle komme en gang i nærmeste framtid lell, blir derfor ikke helt den stooore overraskelsen :p
 
Vi har fortalt det til besteforeldrene og to av mine søstre. Hadde egentlig tenkt å vente til etter ul, men siden Pappa og stemoren min var her i helgen benyttet vi anledningen til å fortelle det ansikt til ansikt. Resten av besteforeldrene og søstrene mine fikk vite det på skype.
 
Her blir det nok skype også :) vi har fortalt det til et vennepar, søsteren min og en venn av min samboer. Kanskje lillesøsteren hans og... Vil helst vente til etter uke 12 med resten. Vi har lyst til å overraske bestemødrene - så vi har bestilt to babysmekker med teksten "hei bestemor" (en på norsk, og en med i min mors språk) og tenker å sende det i posten. Og her kommer skype og hjelp fra lillesøstre som fortsatt bor hjemme inn i bildet ;)
 
Jeg tror sambo klarte å røpe det til svigemor i dag... Jeg har vært mye hos legen pga magesmerter, i går ble jeg sendt på ultralyd for å være sikker på at det ikke var svangerskap utenfor livmor. Når svigemor kom på besøk og spurte hvordan det gikk i går klarte sambo å fortelle at jeg ble sendt på ultralyd for å avkrefte svangerskap utenfor livmor... Tror nok ho skjønte at jeg må ha hatt en positiv graviditetstest før de mistenker noe slikt..
Vi hadde egentlig en plan om å fortelle 3-åringen det rett før jul, slik at han kunne være med på å fortelle det. Så får se om vi får noen spørsmål fra svigers før det :p
 
Back
Topp