Skravletråd!

• Trådstarter Trådstarter Tankedrøm
  • Opprettet Opprettet
Oj oj, har glemt å kjøpe godis i tilfelle det skulle komme noen små monstee på døra :eek: Må ut å gjøre det etter middag :) Vet ikke om det kommer noen, men da har jeg unnskyldning til å kose meg i kveld :smiley-ashamed005:D

jeg skal lage pannekaker til samboeren imorgen da som han kan få ha med på jobb :). Håper du snart blir bedre :)

Pannekaker høres godt ut, så heldig samboeren din er :) ble ikke laks på meg, jeg blir faktisk veldig dårlig av laks... Egentlig veldig glad i det.

Heilt utslitt! Sovet meg gjennom halve idol, så nå har jeg krabbet opp i senga! Zzzzz! Natta jenter! ☺️

Morn morn jenter! :D

Godmorgen det er lørdag! Noen som skal gjøre noe gøy? Jeg liker at barna skjønner konseptet helg og sover til 8:) vi har besøk i helga og stikker mest sansynlig på badeland!

God morgen! :)

God morgen dere :) godt å se flere som er oppe! Vært våken siden kl 5 (bare en halv uke siden jeg skrev innlegg om at jeg endelig sover igjen - jinxa meg selv...), blir dyrt i lengden hvis det fortsetter sånn her - mammaklær/babyting nettshopping ;)

God morgen :) Har vært våken siden halv syv her, drømte så ekkelt ang graviditeten, heldigvis våknet samboeren omtrent samtidig, så jeg fikk snakket ut om drømmen og fikk den litt på avstand :) Tror vi skal på ikea i dag, egentlig skrekkelig på en lørdag det :p

Her var skravletråden! dytter på den jeg :)

God morgen :) Har vært våken siden halv syv her, drømte så ekkelt ang graviditeten, heldigvis våknet samboeren omtrent samtidig, så jeg fikk snakket ut om drømmen og fikk den litt på avstand :) Tror vi skal på ikea i dag, egentlig skrekkelig på en lørdag det :p
Ble det noe fint på ikea? :)

Hva gjør dere i kveld? :)

Jeg ligger på sofa og slapper av kjempe kvalm så blir ikke så mye gjort nå som kvalmen er her.

Nei det er ikke det, er like før jeg ikke må springe å spy så gleder meg til jeg har kommet så langt at kvalmen forsvinner igjen.

Noen fler enn meg som allerede har fått ryggsmerter? Jeg synes det var fryktelig tidlig å få såppass vondt i korsryggen allerede nå :confused:

Jaja, senga neste! Natta! :)

Noen fler enn meg som allerede har fått ryggsmerter? Jeg synes det var fryktelig tidlig å få såppass vondt i korsryggen allerede nå :confused:

Jaja, senga neste! Natta! :)

Jeg har mest i lysken og symfysen. Hatt det ei ukes tid nå. Men får vel bare være glad det er symptomer :-p

Håper du får sove godt! Jeg sov på dagen da alle tre ungene var på besøk. Så var vi ute og spiste sushi hele familien. Blir kvalm av alt jeg spiser... Ultralyd i morgen kl.11. Greier ikke roe meg helt før den kjenner jeg.

God natt alle sammen :)

Back
Topp