Ja det er det. Men er så redd for å få en negativ beskjed.Ikke riktig så koselig plass å væreMen du får se lillegull da og det er koselig
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er det. Men er så redd for å få en negativ beskjed.Ikke riktig så koselig plass å væreMen du får se lillegull da og det er koselig
![]()
Det går heelt fint skal du se! Baby koser seg og skal vokse seg stor og sterk inni derJa det er det. Men er så redd for å få en negativ beskjed.
hahaha kjenner meg igjen med en gangSkulle ønske jeg kunne si ja, men jeg klarer ikke sove natten gjennom. Når jeg først våkner blir jeg liggende våken.
I dag tidlig våknet jeg kvalm og uggen, samtidig har jeg sååååå lyst på sjokolade. Logikk????

Er det bare jeg som sitter å ser på føde programmer som går på tv eller?Slik som fødeavdelingen og I'm having their baby... Hihi, greier ikke helt å la være å bli fasinert
Så koselig når de får de små babyene sine! Og klarer ikke å la være å glede meg til det blir vår tur!
![]()
Den engelske versonen av fødeavdelingen går på fem nåÅjodajeg ser på fødeavdelingen. Men ser på de så fort de blir vist på tv. Er det noe av det nå?
Det hørtes godt ut!Jeg har såå lyst på noe godt! Dagdrømmer om kanelsnurrer, heheKanskje jeg skal bake det når jeg kommer hjem
Hvis jeg ikke sovner på sofaen først.