Skravletråd!

• Trådstarter Trådstarter Tankedrøm
  • Opprettet Opprettet
Ikke riktig så koselig plass å være:( Men du får se lillegull da og det er koselig:)
Ja det er det. Men er så redd for å få en negativ beskjed.

Begynner å lurer på om det er gubben og guttungen på 4 som har fått mine preggerssymptomer... jeg er overraskende oppegående, ingen plager. Gubben og guttungen derimot, er konstant trøtte og tempramentfulle :p Ungen sovna på sofaen her om dagen, og sovna faktisk i bhg igår :p

Ja det er det. Men er så redd for å få en negativ beskjed.
Det går heelt fint skal du se! Baby koser seg og skal vokse seg stor og sterk inni der:) Tenk så letta du blir når du får se at h*n har det fint :)

nå skal jeg krype under dyna å sove litt <3

SJOKKIS!!!! Crispo, sjokkisfontantkake, brownie... MÅ HA!!!! Blir gal, og prøver så hardt å holde igjen og være sterk.

Er det noen av dere som har fått tilgang til skjult tråd som kan se den i appen? Jeg fikk tilgang fra pc, men her vises den ikke..

Funker ikke for meg :(

Edit: måtte bare logge ut og inn så funket det!

Last edited:
Tror det er ny rekord på hvor lenge jeg er oppe på veldig mange uker. Men nå sovner jeg nesten før jeg treffer puta! Zzzzzzz! Natta jenter!

Skulle ønske jeg kunne si ja, men jeg klarer ikke sove natten gjennom. Når jeg først våkner blir jeg liggende våken.
I dag tidlig våknet jeg kvalm og uggen, samtidig har jeg sååååå lyst på sjokolade. Logikk????

Skulle ønske jeg kunne si ja, men jeg klarer ikke sove natten gjennom. Når jeg først våkner blir jeg liggende våken.
I dag tidlig våknet jeg kvalm og uggen, samtidig har jeg sååååå lyst på sjokolade. Logikk????
hahaha kjenner meg igjen med en gang :P
Jeg har liggi på sofaen siden jeg stod opp å kjempet mot kvalmen.

Føler meg uvanlig våken og fin i formen idag! Sambo skulle ta gutta til skolen så jeg skulle få sove litt lenger, men neida, etter en oibligatorisk dotur, så klarte jeg ikke å sove mer! Er skikkelig våken! typisk! Den ENE dagen eg faktisk kan sove litt lenger! Men trøtteten og kvalmen er nok tilbake igjen før jeg vet ordet av det så jeg får nyte det mens jeg kan :)

Hva er planene deres for resten av dagen da jenter?

Er det bare jeg som sitter å ser på føde programmer som går på tv eller? :smiley-ashamed008:p Slik som fødeavdelingen og I'm having their baby... Hihi, greier ikke helt å la være å bli fasinert:) Så koselig når de får de små babyene sine! Og klarer ikke å la være å glede meg til det blir vår tur!:D

Er det bare jeg som sitter å ser på føde programmer som går på tv eller? :smiley-ashamed008:p Slik som fødeavdelingen og I'm having their baby... Hihi, greier ikke helt å la være å bli fasinert:) Så koselig når de får de små babyene sine! Og klarer ikke å la være å glede meg til det blir vår tur!:D

Åjoda :P jeg ser på fødeavdelingen. Men ser på de så fort de blir vist på tv. Er det noe av det nå?

Åjoda :p jeg ser på fødeavdelingen. Men ser på de så fort de blir vist på tv. Er det noe av det nå?
Den engelske versonen av fødeavdelingen går på fem nå :D

Jeg har såå lyst på noe godt! Dagdrømmer om kanelsnurrer, hehe :p Kanskje jeg skal bake det når jeg kommer hjem :) Hvis jeg ikke sovner på sofaen først.

Jeg har såå lyst på noe godt! Dagdrømmer om kanelsnurrer, hehe :p Kanskje jeg skal bake det når jeg kommer hjem :) Hvis jeg ikke sovner på sofaen først.
Det hørtes godt ut! :) Jeg tror jeg skal bake gulerotkake en av de nærmeste dagene ;)

Back
Topp