Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hva skal dere gjøre i kveld da jenter??? noen planer eller skal dere bare ligge på sofaen å glo på tv?
Koselig da!Blir å se på gullrekka på TV for min delfyre i peisen! Deilig
![]()
Å huff, åssen tok hun det da? Min mor hadde blitt driiiit skuffa. HeheFølte ikke jeg hadde mye valg. Var så dårlig og visste det gikk mot sykemelding, har veldig godt forhold til både sjef og kollegaer og noen sv de er venninner utenfor jobb også. Hadde blitt helt feil å juge om sykemeldingen, hadde nok ikke klart det heller![]()
Og når det kom ut på jobb så syns jeg vi måtte si det til nærmeste familie også! ( særlig siden mamma fikk vite at hun skulle bli mormor første gang på butikkenav moren til venninna mi
)
ooohh KULT!!Jeg tilbringer kvelden i koia, skal jakte elg i morgen.![]()
artig da! ingen i familien min jakter selv om vi har store skogområder fulle av dyr!Har vært med på jakt helt siden jeg klarte å gå, så en trivelig tradisjonLitt spent på formen i morgen, men håper den er bra
![]()
Jeg skal se Swordfish nå..her er det senkveld med samboeren. Og litt godteri
Jeg har kuttet ut iskaffe, blir kvalm av den! Men tror det er mest pga melken.Hm. Lurer på om jeg må kutte ut kaffe? Tror det er den som gjør meg kvalm....
Jeg drikker alltid kaffe med melk... Meeen har lagt min elsk på rett i koppen kakao. Haha så tenker jeg får heller ty til den fremoverJeg har kuttet ut iskaffe, blir kvalm av den! Men tror det er mest pga melken.
Hm. Lurer på om jeg må kutte ut kaffe? Tror det er den som gjør meg kvalm....
Det var et av de første tegnene alle tre gangene for min del. Kaffe smaker ikke godt og gjør meg uggen. Ville ja prøvd uten jeg. Koffeinet påvirker jo kroppen, kanskje blir man bedre utenDet kan være. Svigermor fortalte at kaffe gjorde henne kvalm i alle svangerskapene, og derfor avslørte henne![]()
synes kaffe veldig godt ennåDet var et av de første tegnene alle tre gangene for min del. Kaffe smaker ikke godt og gjør meg uggen. Ville ja prøvd uten jeg. Koffeinet påvirker jo kroppen, kanskje blir man bedre uten![]()