Skravletråd!

• Trådstarter Trådstarter Tankedrøm
  • Opprettet Opprettet
Så snill samboer du har! Nå fikk jeg også utrolig lyst på ny pysj :P

skjønner! sånne "sykedager" surrer jeg alt opp i en tull på hodet å lar det være til jeg orker å vaske det :P

Ja, nå har jeg vært syk i to uker og klart det på egenhånd disse ukene. Han er medskyldig i dette, så han fikk bare svinge seg rundt å fikse håret mitt før svigermor kom :P :D

Ja, nå har jeg vært syk i to uker og klart det på egenhånd disse ukene. Han er medskyldig i dette, så han fikk bare svinge seg rundt å fikse håret mitt før svigermor kom :p :D
hahaha.. ja da er det bare for ham å trå til!! mannfolk altså :P

Da har jeg vært på tidlig UL :-)
Får jo ikke sett så mye, men det var veldig greit å få bekreftet at det er "noe" der :-) Åsså va det jo greit å bare betale 25kr for bildet:-)

Da har jeg vært på tidlig UL :)
Får jo ikke sett så mye, men det var veldig greit å få bekreftet at det er "noe" der :) Åsså va det jo greit å bare betale 25kr for bildet:)
Så spennende! Jeg håper jeg får timen min snart! vil bare vite at spira ligger i livmoren denne gangen.
Hadde EXU i februar og klarer ikke roe meg før jeg får bekreftet at spira ligger rett.

Har du en gynekolog du har gått til? Jeg ringte mandag og fikk time idag. Tok ikke sp veldig lang tid.. Krysser iallefall fingrene for at du får komme til snart.

Har du en gynekolog du har gått til? Jeg ringte mandag og fikk time idag. Tok ikke sp veldig lang tid.. Krysser iallefall fingrene for at du får komme til snart.
Jeg skal på gynekologisk på sykhuset i første omgang.
Når det kommer til OUL kommer jeg til å ta dem hos gyn og JM.

Hurra. Fikk kontrakten på huset vårt nå. De sa ca et halvt år, som hadde blitt til påske. I kontrakten blir det slutten av juni. Ser ut som det blir flytting med en nyfødt da gitt. Phew :P

Hurra. Fikk kontrakten på huset vårt nå. De sa ca et halvt år, som hadde blitt til påske. I kontrakten blir det slutten av juni. Ser ut som det blir flytting med en nyfødt da gitt. Phew :P
Gratulerer med nytt hus:-) stas :-) vi flyttet inn i nytt hus og startet prøvingen samtidig. For å unngå å flytte m en liten en, lite visste vi at det skulle ta oss to år! Haha

Gratulerer med nytt hus:-) stas :-) vi flyttet inn i nytt hus og startet prøvingen samtidig. For å unngå å flytte m en liten en, lite visste vi at det skulle ta oss to år! Haha

Tusen takk! Veldig stas med nytt hus :) Og vi hadde ikke ventet å klaffe før om et par måneder :P

Hurra. Fikk kontrakten på huset vårt nå. De sa ca et halvt år, som hadde blitt til påske. I kontrakten blir det slutten av juni. Ser ut som det blir flytting med en nyfødt da gitt. Phew :p

Gratulerer!
Vi har nylig flyttet inn i et hus som må totalrenoveres. Vi har tyvstarta litt, men vi må vente med det meste til plantegningene blir godkjent. Det kan bli spennende fremover!

Oi turte du det så tidlig? Jeg har bare fortalt det til ei vennine ;p
Følte ikke jeg hadde mye valg. Var så dårlig og visste det gikk mot sykemelding, har veldig godt forhold til både sjef og kollegaer og noen sv de er venninner utenfor jobb også. Hadde blitt helt feil å juge om sykemeldingen, hadde nok ikke klart det heller :p
Og når det kom ut på jobb så syns jeg vi måtte si det til nærmeste familie også! ( særlig siden mamma fikk vite at hun skulle bli mormor første gang på butikken :p av moren til venninna mi :p)

Back
Topp