T
Tankedrøm
Guest
I dag kom samboer hjem med ny pysj til meg, og vasket håret mitt! Haha 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så snill samboer du har! Nå fikk jeg også utrolig lyst på ny pysj![]()
hadde ikke turt å la mannen min vaske håret mittDeilig var det!![]()
hadde ikke turt å la mannen min vaske håret mitthahaha
Men det hørtes veldig deilig ut!
skjønner! sånne "sykedager" surrer jeg alt opp i en tull på hodet å lar det være til jeg orker å vaske detDet er i en stor floke nå, men når man ikke klarer det selv, så får vel man være fornøyd![]()
skjønner! sånne "sykedager" surrer jeg alt opp i en tull på hodet å lar det være til jeg orker å vaske det![]()
hahaha.. ja da er det bare for ham å trå til!! mannfolk altsåJa, nå har jeg vært syk i to uker og klart det på egenhånd disse ukene. Han er medskyldig i dette, så han fikk bare svinge seg rundt å fikse håret mitt før svigermor kom![]()
![]()
Så spennende! Jeg håper jeg får timen min snart! vil bare vite at spira ligger i livmoren denne gangen.Da har jeg vært på tidlig UL
Får jo ikke sett så mye, men det var veldig greit å få bekreftet at det er "noe" derÅsså va det jo greit å bare betale 25kr for bildet
![]()
Jeg skal på gynekologisk på sykhuset i første omgang.Har du en gynekolog du har gått til? Jeg ringte mandag og fikk time idag. Tok ikke sp veldig lang tid.. Krysser iallefall fingrene for at du får komme til snart.
Gratulerer med nytt husHurra. Fikk kontrakten på huset vårt nå. De sa ca et halvt år, som hadde blitt til påske. I kontrakten blir det slutten av juni. Ser ut som det blir flytting med en nyfødt da gitt. Phew![]()
OK. Håper det går fort daJeg skal på gynekologisk på sykhuset i første omgang.
Når det kommer til OUL kommer jeg til å ta dem hos gyn og JM.
håper jeg ogsåOK. Håper det går fort da![]()
Gratulerer med nytt husstas
vi flyttet inn i nytt hus og startet prøvingen samtidig. For å unngå å flytte m en liten en, lite visste vi at det skulle ta oss to år! Haha
GrattissTusen takk! Veldig stas med nytt husOg vi hadde ikke ventet å klaffe før om et par måneder
![]()
Hurra. Fikk kontrakten på huset vårt nå. De sa ca et halvt år, som hadde blitt til påske. I kontrakten blir det slutten av juni. Ser ut som det blir flytting med en nyfødt da gitt. Phew![]()
Følte ikke jeg hadde mye valg. Var så dårlig og visste det gikk mot sykemelding, har veldig godt forhold til både sjef og kollegaer og noen sv de er venninner utenfor jobb også. Hadde blitt helt feil å juge om sykemeldingen, hadde nok ikke klart det hellerOi turte du det så tidlig? Jeg har bare fortalt det til ei vennine ;p