Skravletråd!

• Trådstarter Trådstarter Tankedrøm
  • Opprettet Opprettet
hva skal dere gjøre i kveld da jenter??? noen planer eller skal dere bare ligge på sofaen å glo på tv?

Bor hjemme hos pappa, min mamma er på besøk. Hun serverte hjemmelaget pizza, og jeg klarte bare et stykke:-( :-( Men nå blir det The Hit!

Følte ikke jeg hadde mye valg. Var så dårlig og visste det gikk mot sykemelding, har veldig godt forhold til både sjef og kollegaer og noen sv de er venninner utenfor jobb også. Hadde blitt helt feil å juge om sykemeldingen, hadde nok ikke klart det heller :p
Og når det kom ut på jobb så syns jeg vi måtte si det til nærmeste familie også! ( særlig siden mamma fikk vite at hun skulle bli mormor første gang på butikken :p av moren til venninna mi :p)
Å huff, åssen tok hun det da? Min mor hadde blitt driiiit skuffa. Hehe

Har vært med på jakt helt siden jeg klarte å gå, så en trivelig tradisjon :) Litt spent på formen i morgen, men håper den er bra :)

her gleder jeg meg sykt til i kveld :), samboeren skal lage hjemmelaget pizza :D. Han lager så sykt god pizza :)

for en pyton dag på jobb...
slutten av dagen var bare fylt med halsbrann..
*hat*

Det kan være. Svigermor fortalte at kaffe gjorde henne kvalm i alle svangerskapene, og derfor avslørte henne :P
Det var et av de første tegnene alle tre gangene for min del. Kaffe smaker ikke godt og gjør meg uggen. Ville ja prøvd uten jeg. Koffeinet påvirker jo kroppen, kanskje blir man bedre uten:)

Det var et av de første tegnene alle tre gangene for min del. Kaffe smaker ikke godt og gjør meg uggen. Ville ja prøvd uten jeg. Koffeinet påvirker jo kroppen, kanskje blir man bedre uten:)
synes kaffe veldig godt ennå :D

Back
Topp