Vil da ikke kalle det sjarmHehe, ja stress hører nesten med! Litt av sjarmen egentlig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vil da ikke kalle det sjarmHehe, ja stress hører nesten med! Litt av sjarmen egentlig![]()
God morgeni dag skal jeg på jobb å vise fram snuppa
![]()
Skal detGod dagDu får ha en fin dag og kose deg på besøk
![]()
Det skjlnner jeg, vi delte også dagen i to, så jeg hadd ehan på ettermiddagen![]()
Hadde nok gjort det samme selv![]()
Ingen av oss jobbet 17.mai så det var derfor vi gjorde det på en måten, da fikk begge hatt hanVi pleier å ha det slik at den hun er hos har henne. Men det er fordi begge to tidligere hadde jobber som gjorde at vi jobbet 17 mai. Så hadde man frøkna så hadde man somregel og fri fra jobb. Så får vi heller se om vi skal gå over til annahver 17 mai etterhvert nå som hun får søsken..
Ingen av oss jobbet 17.mai så det var derfor vi gjorde det på en måten, da fikk begge hatt han![]()
Vil da ikke kalle det sjarmhaha!
Lurer på hvor jeg skal gjøre av alle julegavene som er i hus!
Det er jeg, handler hele året. Å nå shoppetjeg masse pålekekassen sitt tilbudMå si jeg sperret opp øya litt når jeg så ordet "julegaver"! Er du SÅ tidlig ute??![]()
Jeg er også i god gang med julegaverDet er jeg, handler hele året. Å nå shoppetjeg masse pålekekassen sitt tilbud
Her slenger jeg de på loftet. Problemet er jo at jeg ofte glemmer av at jeg har kjøpt når det nærmer seg julLurer på hvor jeg skal gjøre av alle julegavene som er i hus!
Jada noen gleder seg nok en smule mer enn moren haha![]()
Hva skal du i dag da?
Og det spørs hvor stort kjøleskap eller fryser man har![]()
Nå har jeg vært på jobb.. Så nå har jeg ferie igjen! Hoho![]()
Hele loftet er stappfult. Jeg har en bok jeg skriver i , da glemmerjeg det ikkeHer slenger jeg de på loftet. Problemet er jo at jeg ofte glemmer av at jeg har kjøpt når det nærmer seg jul![]()
Kjøpt mange?Jeg er også i god gang med julegaver![]()