Skravletråd :)

Har mest energi pmoringen ;)
Satt på en til vaskemaskin nå, gått ut med papirsøppla og lufta hund

Hos meg varierer det veldig faktisk. Noen ganger er jeg effektiv på morgenen, andre ganger på kvelden :)

Jeg har rydda og vaska på kjøkkenet, rista og dandert puter og tepper i sofaen og rydda i stua. Blant annet en hel del leker fra i går som ikke ble rydda... :S

Hos meg varierer det veldig faktisk. Noen ganger er jeg effektiv på morgenen, andre ganger på kvelden :)

Jeg har rydda og vaska på kjøkkenet, rista og dandert puter og tepper i sofaen og rydda i stua. Blant annet en hel del leker fra i går som ikke ble rydda... :S

Ja,og så har jeg ambisjoner om å få pussa litt på gulvet i gangen i dag. Har et malt tregulv som jeg skal pusse ned og beise, men herregud for et arbeid!

Så flink du er!

Jeg kan liksom huske den gode følelsen av 17.mai fra jeg var liten. All spenninga og forventningene til dagen liksom. Elska 17.mai som barn! Er nok ikke riktig like entusiastisk idag, men synes det er veldig koselig!
Jeg var også skikkelig fan da jeg var liten:D er jo en koselig dag, men veldig hektisk:p

Fordi hun er hos pappaen??:)
Da skjønner jeg du vil jobbe..

Ja hun er hos faren og jeg har egentlig jobbehelg... jeg pleier alltid å si at jeg kan jobbe ekstra da, på slike familedager om frøkna er hos faren sin..

Har mest energi pmoringen ;)
Satt på en til vaskemaskin nå, gått ut med papirsøppla og lufta hund
Det eneste jeg har gjort er å kle på de eldste, kjøre dem og mannen til SFO/tog, handlet litt, skiftet noen bleier, spist frokost, sminket meg og vasket sminke børstene (og det var virkelig på tide) og jeg har vært oppe siden 05:30..
Sitter nå og spiser sjokolade.

Jeg elsker ikke akkurat 17.ai men har an barn så mener jeg man bør gjøre det beste ut av dagen, så da gør vi det. jeg snes det e rkoselig å se kengubarnet i toget da;)

Selvfølgelig gjør man det beste ut av det og gir ungene en topp dag. Litt annerledes når ungen ikke er hjemme...

Det eneste jeg har gjort er å kle på de eldste, kjøre dem og mannen til SFO/tog, handlet litt, skiftet noen bleier, spist frokost, sminket meg og vasket sminke børstene (og det var virkelig på tide) og jeg har vært oppe siden 05:30..
Sitter nå og spiser sjokolade.

Det eneste jeg har gjort er å legge meg på sofaen og jeg har hvert våken siden kl 5 :P frøkna fikk beskjed om å smøre sin egen niste siden hu var så tidlig oppe etter at vi hadde skravla, kosa og sett på bildene fra ballett avslutningen haha så men så er vel ikke hu hjemme før nærmere kl 17 i dag så har god tid på å henge opp klær og lage middag syntes jeg haha :P

Det eneste jeg har gjort er å legge meg på sofaen og jeg har hvert våken siden kl 5 :p frøkna fikk beskjed om å smøre sin egen niste siden hu var så tidlig oppe etter at vi hadde skravla, kosa og sett på bildene fra ballett avslutningen haha så men så er vel ikke hu hjemme før nærmere kl 17 i dag så har god tid på å henge opp klær og lage middag syntes jeg haha :p
Jeg skal snart til å dra.
Tenker å ta en liten tur innom jobben i lunsjen før 17. mai feiring i barnehagen

Hehe, ja stress hører nesten med! Litt av sjarmen egentlig :)

Tja vil ikke kalle det så mye stress egentlig jeg, men kan hende jeg har en annen mening til neste år når jeg har en på ca 10 mnd og ei som skal være på skolen til 8.30 pga skoletoget :P det er nemlig lite stress når man bare er en voksen et barn har jeg funnet ut haha

Back
Topp