Jo selvfølgelig..Nei, men kunne jo være det bare var ungene dine som skulle
Så gøy da, det blir sikkert bra![]()
Vi begge foreldrene skal være med og U
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo selvfølgelig..Nei, men kunne jo være det bare var ungene dine som skulle
Så gøy da, det blir sikkert bra![]()
Jo selvfølgelig..
Vi begge foreldrene skal være med og U![]()
God morgen
Haha...det var tidlighun gleder seg vel ikke
![]()
God morgenGod morgen.
I dag er det 17. mai feiring i barnehagen![]()
Ikke overrasket over ditt gode forslagTil svinenakke..
Ville ha tatt rotgrønnsaker (gulrøtter, sellerirot, søtpoter eller det man liker) og friske urter, sjy saus med litt rødvin og fløte.
Hehe...moro med 17.maiJa det var alt for tidlig, pleier jo ikke å stå opp før 6.30-6.45 vanligvisNeida nesten ikke haha
Hehe...moro med 17.mai![]()
Nei, den dagen uten barn er kjipJeg kjenner at det kan diskuteresjeg har ikke noe spesielt forhold til 17 mai jeg da. Men i fjor var det barnetoget så dro vi til Skien hvor vi farta rundt og så var vi i brekkeparken hvor vi lekte og spiste og kosa oss frem til borgertoget og så var vi i byen litt til før vi dro hjem. Det var helt greit det, men litt stusslig siden det bare var meg og frøkna. Så når hun lekte på lekeplassen satt jeg alene på gresset og så "alle" andre drikke øl
I år skal jeg følge frøkna til Skien for å gå i borgertoget og så skal hun tilbake til faren. Så blir ikke akkurat en spennende dag kjenner jeg![]()
Jeg kjenner at det kan diskuteresjeg har ikke noe spesielt forhold til 17 mai jeg da. Men i fjor var det barnetoget så dro vi til Skien hvor vi farta rundt og så var vi i brekkeparken hvor vi lekte og spiste og kosa oss frem til borgertoget og så var vi i byen litt til før vi dro hjem. Det var helt greit det, men litt stusslig siden det bare var meg og frøkna. Så når hun lekte på lekeplassen satt jeg alene på gresset og så "alle" andre drikke øl
I år skal jeg følge frøkna til Skien for å gå i borgertoget og så skal hun tilbake til faren. Så blir ikke akkurat en spennende dag kjenner jeg![]()
Nei, den dagen uten barn er kjipjeg har heller ikke noe spesielt forhold til 17.mai...synes ærlig talt det er en kjedelig dag
Men gutta koser seg, det er det viktigste![]()
Nei, den dagen uten barn er kjipjeg har heller ikke noe spesielt forhold til 17.mai...synes ærlig talt det er en kjedelig dag
Men gutta koser seg, det er det viktigste![]()
Hehe! Faren min hata 17.mai!! Syntes det var så falskt at alle skulle gå rundt og være så himla glade, og ble flau over voksne som gikk i toget og ropte hipp hurra og veiva med flagg!! Og så likte han ikke folkemengder heller.Haha, men så er faren min en sær skrue og da!
God morgen!
Kjøkken ryddet, vaskemaskin sattpå, gang ryddet...Å naboen har vært og lånt flagg!
Hahaha!! Seriøst.. Trodde det bare var faren min som var sånn jeg. Lo godt jeg nåHar vi samme far??? Haha pappa hater 17 mai, sa til han at han kunne komme å se frøkna i toget sånn at det ikke er bare jeg som ser på henne... regner med at han gjør det, men han var ikke fornøyd...
Hahaha!! Seriøst.. Trodde det bare var faren min som var sånn jeg. Lo godt jeg nåja,faren min kunne liksom komme å se barnetoget men thats it! Dro til og med på seg dressen
![]()
Har mest energi pmoringenGod morgen! Svært så effektiv du er da!
Hehe, har faktisk rukket å gjort litt jeg og. Godt å få det unna tidlig! Men kjenner jeg er heftig trøtt og har egentlig bare lyst til å legge meg!
Neida det er nok ikke bare din far gittJeg får ikke på pappa dressen da, men han hadde ikke arbeidsklær på seg så får være fornøyd med det
![]()
Haha!! Sorry, men jeg må le litt!![]()