Skravletråd :)

Blir jo det da. Slipper å banne over streikende plater:p hehe

Ser den ;)

Husker når jeg ikke hadde stekeovn fordi den hadde streika og jeg ikke hadde råd til å kjøpe ny... så hadde jentungen bursdag, da var jeg glad jeg jobba natta så jeg kunne steke kaker på nattevakt haha :P

Ser den ;)

Husker når jeg ikke hadde stekeovn fordi den hadde streika og jeg ikke hadde råd til å kjøpe ny... så hadde jentungen bursdag, da var jeg glad jeg jobba natta så jeg kunne steke kaker på nattevakt haha :P
Haha...det var jo veldig lurt:p

Ser den ;)

Huff da. Ikke lett å steke kake uten stekeovn:p hehe

Da jeg bodde i Irland hadde vi bare mikro med grillfunskjon. Ble ikke helt det samme, så jeg laget lasagne i stekepanna istedet faktisk:p haha

Haha...det var jo veldig lurt:p

Ja jeg syntes det :P var ikke like happy når jeg kom fra nattevakt og helst ville sove, men måtte pynte kaker da :P for så reise til farmoren hennes og feire bursdagen :P men det var da jeg var ung og sprek (altså 3 år siden :P ) så takla å gå en hel jobbehelg uten søvn...

Huff da. Ikke lett å steke kake uten stekeovn:p hehe

Da jeg bodde i Irland hadde vi bare mikro med grillfunskjon. Ble ikke helt det samme, så jeg laget lasagne i stekepanna istedet faktisk:p haha

Haha nei det blir ikke helt det samme med en mikro akkurat :P og hvordan ble lasagnen da?

Back
Topp