Skravletråd :)

Idag har d vært 17. mai feiring i barnehagen. Vi har gått i tog, og storesøster var veldig fornøyd med at lillesøster også var med :)

Store jenta mi er rosaruss, og d er veldig stas med russelue og knutene :)

Så gøy! :)
Vi hadde også 17.mai feiring i barnehagen idag :)
Uheldige med været da..alle måtte gå med regntøy :p

Kjøpt mange?
Har 2 jeg er helt ferdig med, og ellers har jeg en del småting som jeg tenker å gi sammen med noe annet :) Håper å få handlet litt på ferie :D

Her hadde vi flaks! Finvær frem til toget var ferdig og ungene fikk lekt 17. mai leker før regnet kom :)

Veeeeldig! Og så har hun jo egne rosarussekort :p

Heldige dere da :p
Her regna det igjennom hele greia..både tog og leker. Så nå når jeg gikk hjem skulle de spise is inne, og få se på film :p

Fikk meg en ekstra sjekk hos jm i dag jeg, siden jeg dro innom ang fødselsforberedende kurs jeg ikke får vært med på. Mini har visst lagt seg med hoder ned allerede, og h*n ligger med ryggen ut mot magen på høyre side♡ som igjen passer veldig fint med bevegelsene jeg kjenner:)

Idag har d vært 17. mai feiring i barnehagen. Vi har gått i tog, og storesøster var veldig fornøyd med at lillesøster også var med :)

Store jenta mi er rosaruss, og d er veldig stas med russelue og knutene :)
Hatt feiring i barnehagen vi også:D stas!
Vi har ikke rosaruss vi...litt trist egentlig:rolleyes:

Fikk meg en ekstra sjekk hos jm i dag jeg, siden jeg dro innom ang fødselsforberedende kurs jeg ikke får vært med på. Mini har visst lagt seg med hoder ned allerede, og h*n ligger med ryggen ut mot magen på høyre side♡ som igjen passer veldig fint med bevegelsene jeg kjenner:)
Alltid godt med ekstra sjekk:D

Nei, man kan jo ikke avslå sånt:p

Fikk skravla litt med sekretæren og. Hehe :p
Koselig å bo på en liten plass hvor folk faktisk kjenner deg igjen og husker navnet ditt selv om man ikke ha møtt de sååå ofte;)

Back
Topp