Var veldig koselig å besøke jobben og forspiste meg på kake i barnehagenMen da har du jo full dag daDu får ha en fin dag på jobben og i barnehagen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var veldig koselig å besøke jobben og forspiste meg på kake i barnehagenMen da har du jo full dag daDu får ha en fin dag på jobben og i barnehagen
![]()
Du skal pakke dem pent inn, sette dem godt synlig i gangen og henge en plakat på den som sier "Ble du nysgjerrig nå?"Lurer på hvor jeg skal gjøre av alle julegavene som er i hus!
Det er veldig koseligFikk skravla litt med sekretæren og. Hehe
Koselig å bo på en liten plass hvor folk faktisk kjenner deg igjen og husker navnet ditt selv om man ikke ha møtt de sååå ofte![]()
Gidder ikke å gjøre det hver dag, jegJeg har ikke sminket meg da, , burde gjort det men
Det skal jeg gjøreHurra! Spennende!
De hadde fått de her i butikken nå såg jeg
Du må oppdatere når du har prøvd![]()
Var veldig koselig å besøke jobben og forspiste meg på kake i barnehagen
Jeg forventer invitasjon til softis-partyet ditt
hadde et vært plass der så..Hihi....på loftet?!![]()
Hmm det ble ikke jeg. !
Hahah beste forslaget hittilDu skal pakke dem pent inn, sette dem godt synlig i gangen og henge en plakat på den som sier "Ble du nysgjerrig nå?"
Heldige dere da
Her regna det igjennom hele greia..både tog og leker. Så nå når jeg gikk hjem skulle de spise is inne, og få se på film![]()
Is og film er jo gøy d og!![]()
De har den ikke i butikken her ennå hellerJeg har ikke sett de i butikken ennå så har ikke fått smakt. Du får oppdatere når du har prøvd da![]()
SelvsagtJeg forventer invitasjon til softis-partyet ditt![]()
![]()
Da må du bygge uthadde et vært plass der så..
Så kjedelig da..Hmm det ble ikke jeg. !
De har den ikke i butikken her ennå heller![]()
Har laget middag på ny kokeplate i dag
Nå må bare mannen komme seg hjem da...
Hihi...holde oss på pinebenken sååå lengeAt de skal være så trege når jeg vil smake på noe nytt da![]()