Skravletråd :)

Det skjlnner jeg, vi delte også dagen i to, så jeg hadd ehan på ettermiddagen ;)

Vi pleier å ha det slik at den hun er hos har henne. Men det er fordi begge to tidligere hadde jobber som gjorde at vi jobbet 17 mai. Så hadde man frøkna så hadde man somregel og fri fra jobb. Så får vi heller se om vi skal gå over til annahver 17 mai etterhvert nå som hun får søsken..

Vi pleier å ha det slik at den hun er hos har henne. Men det er fordi begge to tidligere hadde jobber som gjorde at vi jobbet 17 mai. Så hadde man frøkna så hadde man somregel og fri fra jobb. Så får vi heller se om vi skal gå over til annahver 17 mai etterhvert nå som hun får søsken..
Ingen av oss jobbet 17.mai så det var derfor vi gjorde det på en måten, da fikk begge hatt han :)

Ingen av oss jobbet 17.mai så det var derfor vi gjorde det på en måten, da fikk begge hatt han :)

Ja om det er en mulighet så er jo det en grei løsning :) Nå er jeg den eneste av oss som jobber turnus, så om jeg skal på jobb er det jo greit at hun skal være hos faren så slipper jeg å tenke på barnevakt. Men kjenner jeg er glad jeg snart skal ha over et år med permisjon så jeg kan finne ut av alle slike ting. Og hvordan vi skal løse det nå fremover som jeg får 2 barn.

Lurer på hvor jeg skal gjøre av alle julegavene som er i hus!
Her slenger jeg de på loftet. Problemet er jo at jeg ofte glemmer av at jeg har kjøpt når det nærmer seg jul :P

Idag har d vært 17. mai feiring i barnehagen. Vi har gått i tog, og storesøster var veldig fornøyd med at lillesøster også var med :)

Store jenta mi er rosaruss, og d er veldig stas med russelue og knutene :)

Back
Topp