• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd :)

Planlegge hage er ikke enkelt:p
Var det ikke dere som måtte drenere også???
Jo, derfor det er så mye å gjøre nå:p hehe
Dreneringa ble vi ferdig med i høst, men vi skulle fjerne steinene som ble dratt opp når tela kom. Men den kom jo aldri:o haha

Blir enkelt da, siden jeg ikke er den som ønsker å styre med altfor mye blomster osv:p

Dere skal for noe spennende da?:)

Skjer ikke så mye her heller. Vurderer om jeg skal gå ut å begynne litt opprydding i hagen, eller om jeg skal begynne å pusse tripp trapp stol:)
Vi har vært hos mamma og pappa for å då middag :P på torsdager jobber mannen seint så da pleier jeg å få middag der ;)

Hva ble det til at du gjorde?

Vi har vært hos mamma og pappa for å då middag :P på torsdager jobber mannen seint så da pleier jeg å få middag der ;)

Hva ble det til at du gjorde?

Så deilig å få servert middag der da:D ble det noe godt?:)

Ble hagen, så nå har jeg fått stablet 98 steiner:)

Så deilig å få servert middag der da:D ble det noe godt?:)

Ble hagen, så nå har jeg fått stablet 98 steiner:)
Ja, veldig deilig å komme til dekket bord. I dag var det spagetti med kjøttdeig :D

98 steiner? Lager du mur?

Jo, derfor det er så mye å gjøre nå:p hehe
Dreneringa ble vi ferdig med i høst, men vi skulle fjerne steinene som ble dratt opp når tela kom. Men den kom jo aldri:o haha

Blir enkelt da, siden jeg ikke er den som ønsker å styre med altfor mye blomster osv:p
Samme som meg det:p
Ønsker meg noe som steller seg selv og er umulig å drepe...:cool:

Hehe...er nok den mest logiske forklaringen ja:p

Ja det er nok det ;) og katta er sur for lillebror sparker han haha katta pleier å ligge på magen min å kose om kvelden, men nå er det så mye aktivitet i magen min at katta blei sur og gikk haha :P

Ja, veldig deilig å komme til dekket bord. I dag var det spagetti med kjøttdeig :D

98 steiner? Lager du mur?

Det hadde vi også i dag:D

Var en type belegningsstein som har vært ramme for et blomsterbed. Nå må jeg finne ut hva jeg skal bruke den til videre. Hehe

Samme som meg det:p
Ønsker meg noe som steller seg selv og er umulig å drepe...:cool:

Umulig å drepe tror jeg ikke går an:p haha
Men får vel finne noe som er tilnærmet ihvertfall;)

Det hadde vi også i dag:D

Var en type belegningsstein som har vært ramme for et blomsterbed. Nå må jeg finne ut hva jeg skal bruke den til videre. Hehe
Det er godt, det ;)

Aha! Kan kjøre dem hit, mannen trenger visst masse stein :P

Back
Topp