• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd :)

Åja jeg må bare finne ut av hvordan jeg skal få fylt ut skjemaene mine :P jeg er jo så heldig at jeg skal søke om overgangsstønad også og der var det mye å fylle ut ja :P så må jeg få fylt ut skjemaet som skal til jobb. Og jeg forstod det slik at de ønsket at jeg tar neste års ferie også inntil permisjonen... jeg hater og da mener jeg virkelig hater å fylle ut skjemaer... det er noe herk!

Skulle vært innom jobben og ja...huff:/
Er det vanlig med skjema på jobben og, eller er det opp til dem?

Skulle vært innom jobben og ja...huff:/
Er det vanlig med skjema på jobben og, eller er det opp til dem?

Vi hadde ikke det der jeg jobbet når jeg skulle ha frøkna. Men kommunen her skal da ha kopi av søknaden til nav samtidig som jeg skal fylle ut et skjema til de.. snakk om å gjøre det tungvint når de skal ha dobbelt opp...

Vi hadde ikke det der jeg jobbet når jeg skulle ha frøkna. Men kommunen her skal da ha kopi av søknaden til nav samtidig som jeg skal fylle ut et skjema til de.. snakk om å gjøre det tungvint når de skal ha dobbelt opp...

Da holder det sikkert at jeg tar en kopi til sjefen min. Enkelt og greit:)

Hørtes veldig tungvint ut med dobbelt opp ja:o

Da holder det sikkert at jeg tar en kopi til sjefen min. Enkelt og greit:)

Hørtes veldig tungvint ut med dobbelt opp ja:o

Ja det syntes jeg og... så nå har jeg gitt opp og ringer nav i morgen så jeg får fylt ut resten av arkene :P

Blir nok bra til slutt da;)

Får håpe det. Må bare finne ut hvordan jeg vil ha det:p men i første omgang skal det vel egentlig bare freses opp litt og få fjernet de store steinene som fyller opp bak her

Får håpe det. Må bare finne ut hvordan jeg vil ha det:p men i første omgang skal det vel egentlig bare freses opp litt og få fjernet de store steinene som fyller opp bak her
Planlegge hage er ikke enkelt:p
Var det ikke dere som måtte drenere også???

Hihi...ja to vafler er ikke stort:p
Dere får dele et eple til dessert:cool:

Nei det er ikke det,frøkna som er småspist, spiser omtrent mer enn meg om dagen :P men så har jeg så mange kg for mye så er ikke farlig haha Nei det er for mye syre i eplene så får halsbrann, så vi får ta en banan istedet haha :P

Nei det er ikke det,frøkna som er småspist, spiser omtrent mer enn meg om dagen :P men så har jeg så mange kg for mye så er ikke farlig haha Nei det er for mye syre i eplene så får halsbrann, så vi får ta en banan istedet haha :P
Da får dere dele en banan:p
Merkelig at man blir skal bli så fort mett når man er gravid?!:cool:

Back
Topp