Skravletråd :)

Næmmen??? Det kan jo ikke være så vanskelig å skaffe??
vaskligere enn jeg trodde :P trenger en krakk som ikke er for høy. :P har funnet en som passer uten at jeg sitter for høyt å må sitte bøyd neddover. men den er på IKEA :P må kanskje en tur da ;)

vaskligere enn jeg trodde :P trenger en krakk som ikke er for høy. :P har funnet en som passer uten at jeg sitter for høyt å må sitte bøyd neddover. men den er på IKEA :P må kanskje en tur da ;)
Å nei, så "trist" med en tur på IKEA:p

vaskligere enn jeg trodde :p trenger en krakk som ikke er for høy. :p har funnet en som passer uten at jeg sitter for høyt å må sitte bøyd neddover. men den er på IKEA :p må kanskje en tur da ;)
Høres ut som en god grunn,;)

Hihi...ja da blir det straff tipper jeg;)

Ja det hadde det blitt da :P men den stakkars katta fikk vi når jentungen var 4 så han er vant til MYE. Men av en merkelig grunn gidder han ikke å ha noe med andre unger enn frøkna og babyer er han livredd så da stikker han :P Så det skal bli morsomt når lillebror kommer haha

Hei. Etter jeg fikk barn fikk jeg så sensitiv hodebunn. Klør konstant. Har ikke flass. Har dere noen tips til shampoo som er skånsom og god?

Det er godt, det ;)

Aha! Kan kjøre dem hit, mannen trenger visst masse stein :P

Skal nok klare å få brukt dem. Må bare få laget layouten på hele hagen først:)

Hei. Etter jeg fikk barn fikk jeg så sensitiv hodebunn. Klør konstant. Har ikke flass. Har dere noen tips til shampoo som er skånsom og god?
Jeg bruker den nye til define. Veldig god! Brun flaske med blå skrift. Koster skjorta, men er verdt det ;)

Kaktus tåler alt:p nesten...
Uansett er det mye fint i plastikk...:cool:

Har da tørket ut kaktuser og jeg:o haha
Blir muligens noen rosebusker av noe slag:)

Back
Topp