Skravletråd :)

Paradis for scrapbookere :p
oohh.. nice.. driver litt med det også.. Men er i langt mindre skala en syingen.
I dag var jeg å kjøpte resten av kantbåndet jeg manglet.
Å i vinduet på Singer Sysenter står den nye PFAFF Coverlock maskinen de hadde tatt inn..
SÅÅÅÅÅ lyst på..
Med mannen med da for første gang i en stoff butikk. :P Tror han skjønte hvor mye jeg har lyst på overlock maskin :D
For han begynte å spørre om pris osv. Å snakket om at vi kanskje kunne avse litt penger til en overlockmaskin når jeg gikk ut i permisjon. :P

oohh.. nice.. driver litt med det også.. Men er i langt mindre skala en syingen.
I dag var jeg å kjøpte resten av kantbåndet jeg manglet.
Å i vinduet på Singer Sysenter står den nye PFAFF Coverlock maskinen de hadde tatt inn..
SÅÅÅÅÅ lyst på..
Med mannen med da for første gang i en stoff butikk. :P Tror han skjønte hvor mye jeg har lyst på overlock maskin :D
For han begynte å spørre om pris osv. Å snakket om at vi kanskje kunne avse litt penger til en overlockmaskin når jeg gikk ut i permisjon. :P
Haha.. Alt dette sier meg INGENTING :P Hva er en overlock-maskin? Har en sånn eldgammel Singer med bord og pedal, jeg ;)

Haha.. Alt dette sier meg INGENTING :p Hva er en overlock-maskin? Har en sånn eldgammel Singer med bord og pedal, jeg ;)
hahhahaha. Den lager en spesiell søm som lukker stoffet.
Hvis du ser inni ALT du har av klær så er den sømmen der.
thumb_coverlock_4_stitches_300_164.jpg

hahhahaha. Den lager en spesiell søm som lukker stoffet.
Hvis du ser inni ALT du har av klær så er den sømmen der.
thumb_coverlock_4_stitches_300_164.jpg

Oh, har du en slik? Hvilken har du?:)
På jobb har vi kun industriell, som skjærer kanten.

jeg har ikke ennå.. Men G har sagt jeg får lov å få en når jeg går ut i perm :D

Du får si fra hvilke du får deg da:) lyst på en slik jeg og. Er ikke noe glad i sikksakk sømme :p

Du får si fra hvilke du får deg da:) lyst på en slik jeg og. Er ikke noe glad i sikksakk sømme :p
samme her... Vil helst ha sikkerlig overlock søm.. det blir ikke det samme med sikksakk og rettsøm.. blir ikke like pent eller jevnt!

Back
Topp