ja! trenger ikke spørre meg 2 ganger liksom om jeg vil være medOh yes! kunne bodd der![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja! trenger ikke spørre meg 2 ganger liksom om jeg vil være medOh yes! kunne bodd der![]()
Så bra! Spennende med hagedesign![]()
Godt å høre det er flereja! trenger ikke spørre meg 2 ganger liksom om jeg vil være med![]()
Det gjør du nokBlir nok ikke så veeeldig spennendehihi
Men noe skal jeg nok klare å få til håper jeg
Det gjør du nokDet blir så bra, atte!
Gjør detKrysser fingrene for det. Skal si fra om jeg blir fornøyd jeghehe
IKEA og Stoff og stil!Godt å høre det er flere![]()
Høres ut som noe for deg, jaIKEA og Stoff og stil!der er det farlig for meg å gå inn
![]()
Haha. Greit, du skal få slippe detIkke om jeg blir misfornøydhehe
![]()
bikuben?? hva er det?!Høres ut som noe for deg, jaFor meg er det verre å gå inn på Bikuben
![]()
Paradis for scrapbookerebikuben?? hva er det?!
oohh.. nice.. driver litt med det også.. Men er i langt mindre skala en syingen.Paradis for scrapbookere![]()
Haha.. Alt dette sier meg INGENTINGoohh.. nice.. driver litt med det også.. Men er i langt mindre skala en syingen.
I dag var jeg å kjøpte resten av kantbåndet jeg manglet.
Å i vinduet på Singer Sysenter står den nye PFAFF Coverlock maskinen de hadde tatt inn..
SÅÅÅÅÅ lyst på..
Med mannen med da for første gang i en stoff butikk.Tror han skjønte hvor mye jeg har lyst på overlock maskin
![]()
For han begynte å spørre om pris osv. Å snakket om at vi kanskje kunne avse litt penger til en overlockmaskin når jeg gikk ut i permisjon.![]()
hahhahaha. Den lager en spesiell søm som lukker stoffet.Haha.. Alt dette sier meg INGENTINGHva er en overlock-maskin? Har en sånn eldgammel Singer med bord og pedal, jeg
![]()
Ahahahhahaha. Den lager en spesiell søm som lukker stoffet.
Hvis du ser inni ALT du har av klær så er den sømmen der.
![]()
hahhahaha. Den lager en spesiell søm som lukker stoffet.
Hvis du ser inni ALT du har av klær så er den sømmen der.
![]()
jeg har ikke ennå.. Men G har sagt jeg får lov å få en når jeg går ut i permOh, har du en slik? Hvilken har du?
På jobb har vi kun industriell, som skjærer kanten.
jeg har ikke ennå.. Men G har sagt jeg får lov å få en når jeg går ut i perm![]()
samme her... Vil helst ha sikkerlig overlock søm.. det blir ikke det samme med sikksakk og rettsøm.. blir ikke like pent eller jevnt!Du får si fra hvilke du får deg dalyst på en slik jeg og. Er ikke noe glad i sikksakk sømme
![]()