Da får dere dele en banan
Merkelig at man blir skal bli så fort mett når man er gravid?!![]()
Det kan kanskje ha noe med at lillebror bruker magesekken min som madrass eller noe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da får dere dele en banan
Merkelig at man blir skal bli så fort mett når man er gravid?!![]()
Jo, derfor det er så mye å gjøre nåPlanlegge hage er ikke enkelt
Var det ikke dere som måtte drenere også???
Vi har vært hos mamma og pappa for å då middagDere skal for noe spennende da?
Skjer ikke så mye her heller. Vurderer om jeg skal gå ut å begynne litt opprydding i hagen, eller om jeg skal begynne å pusse tripp trapp stol![]()
Vi er jammen gjerrigeIkke av meg heller![]()
Vi har vært hos mamma og pappa for å då middagpå torsdager jobber mannen seint så da pleier jeg å få middag der
Hva ble det til at du gjorde?
Ja, veldig deilig å komme til dekket bord. I dag var det spagetti med kjøttdeigSå deilig å få servert middag der dable det noe godt?
Ble hagen, så nå har jeg fått stablet 98 steiner![]()
Hehe...er nok den mest logiske forklaringen jaDet kan kanskje ha noe med at lillebror bruker magesekken min som madrass eller noehaha
Samme som meg detJo, derfor det er så mye å gjøre nåhehe
Dreneringa ble vi ferdig med i høst, men vi skulle fjerne steinene som ble dratt opp når tela kom. Men den kom jo aldrihaha
Blir enkelt da, siden jeg ikke er den som ønsker å styre med altfor mye blomster osv![]()
Hihi...verner om innleggene våre som gribberVi er jammen gjerrige![]()
Hehe...er nok den mest logiske forklaringen ja![]()
Ja, veldig deilig å komme til dekket bord. I dag var det spagetti med kjøttdeig
98 steiner? Lager du mur?
Samme som meg det
Ønsker meg noe som steller seg selv og er umulig å drepe...![]()
Våre hardt opptjente poeng skal ikke gå til spilleHihi...verner om innleggene våre som gribber![]()
Det er godt, detDet hadde vi også i dag
Var en type belegningsstein som har vært ramme for et blomsterbed. Nå må jeg finne ut hva jeg skal bruke den til videre. Hehe
Hihi...en fornærmet kattJa det er nok detog katta er sur for lillebror sparker han haha katta pleier å ligge på magen min å kose om kvelden, men nå er det så mye aktivitet i magen min at katta blei sur og gikk haha
![]()
Kaktus tåler altUmulig å drepe tror jeg ikke går anhaha
Men får vel finne noe som er tilnærmet ihvertfall![]()
Nei, de er fortjent etter iherdig innsatsVåre hardt opptjente poeng skal ikke gå til spille![]()
Helt klartNei, de er fortjent etter iherdig innsats![]()
Det er bare forbokstavenHelt klartblod, svette og tårer!
nei ikke ennå..Huffhar du ikke fått en stol da??