Håper den blir sterkere iløpet av uka da
Kan ta litt tid før de strimlene blir sterke også da, så du er forberedt på det![]()
Jeg er forberedt på negativ i morgen, sikkert bare en tulletest igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper den blir sterkere iløpet av uka da
Kan ta litt tid før de strimlene blir sterke også da, så du er forberedt på det![]()
Hei og god formiddag :-D
Viktig med en liten pause noen ganger ;-)
Her går det brahar er lita troll jente som våknet med sin far idag så jeg fikk sove lenge ;-)
Hvordan går det med deg? :-D
Jeg er forberedt på negativ i morgen, sikkert bare en tulletest igjen![]()
Huff da! Høres dyrt og vondt ut!!Så deilig å få sove lenge da
Alt bra her. Tenkte jeg skulle prøve meg på litt trening i dag
Ellers har jeg mistet et par fyllinger, så det blir en dyr start på året da det er en liten sjans for at jeg trenger krone på den ene tanna
Noen spennende planer i dag da?![]()
HeiGod formiddag
Hatt litt pause fra skravletråden jeg...
Hvordan går det med alle?
Huff da! Høres dyrt og vondt ut!!
Om noen timer skal jeg hente ei nabo på gardermoen, gleder meg for mannen skal ikke jobbe idag så han blir hjemme med snuppa!! :-D
Hei
Her går det fint, straks jobb..
Med deg da?![]()
Hehe...ja det er litt nedturJa vår <3
Og når vinteren kommer igjen blir jeg skikkelig forbannet for var jo vår nå og da skal det jo snart bli sommer![]()
Så heldig hun er som har degJa hun er norsk![]()
Vet jo utrolig godt at det ikke er en lett situasjon selv, og hun er også avhengig av hjelp hele veien også. Utrolig glad jeg slipper slike ting :-o
Jepp...ny møkkavaktSånn kjedelig vakt igjen?
Bra er foreløpig. Såpass at jeg faktisk har tenkt å prøve meg på trening i dag![]()
Studerer til å bli apotektekniker ;-)
Ja er det ;-) de gangene jeg får dettrenger jo egentlig ikke gå tur midt på natta ;-)
Jepp...ny møkkavakt
Oi, så bra formen er fin!kos deg med trening!
Så deilig å få sove lenge da
Alt bra her. Tenkte jeg skulle prøve meg på litt trening i dag
Ellers har jeg mistet et par fyllinger, så det blir en dyr start på året da det er en liten sjans for at jeg trenger krone på den ene tanna
Noen spennende planer i dag da?![]()
Syyyyynes jeg ser en svak strekHei jenterlenge siden nå
men dere har jo vært øynene mine de andre test dagene så fyrer av et bilde til dere
nå skal det sies at jeg bare er 10 dpo og mine øyne har sett seg blind nå
Blir ikke lei meg om dere sier dere ikke ser noe altså![]()
Hei jenterlenge siden nå
men dere har jo vært øynene mine de andre test dagene så fyrer av et bilde til dere
nå skal det sies at jeg bare er 10 dpo og mine øyne har sett seg blind nå
Blir ikke lei meg om dere sier dere ikke ser noe altså![]()
Jeg ser en svak strek![]()
Fikk tannlege skrekk for noen år siden jeg pga en idiot av en tannlege så glad jeg ikke skal til noen tannlegeEr ikke vondt foreløpig heldigvis, men kan fort bli det om jeg ikke får fikset det. Sittet og pirker ut matrester nåhaha
Om det gjør vondt hos tannlegen får bare være. Da går det fort over igjen
Gøy med kjøretur da
Hvor har nabo vært?![]()
Ja derfor kan våren godt vente til det faktisk er vårHehe...ja det er litt nedtur![]()