Skravletråd :)

Hei og god formiddag :-D
Viktig med en liten pause noen ganger ;-)
Her går det bra :-) har er lita troll jente som våknet med sin far idag så jeg fikk sove lenge ;-)

Hvordan går det med deg? :-D

Så deilig å få sove lenge da:)

Alt bra her. Tenkte jeg skulle prøve meg på litt trening i dag :D
Ellers har jeg mistet et par fyllinger, så det blir en dyr start på året da det er en liten sjans for at jeg trenger krone på den ene tanna :o

Noen spennende planer i dag da? :)

Ellers har jeg mistet et par fyllinger, så det blir en dyr start på året da det er en liten sjans for at jeg trenger krone på den ene tanna :o

Huff da! Høres dyrt og vondt ut!!

Om noen timer skal jeg hente ei nabo på gardermoen, gleder meg for mannen skal ikke jobbe idag så han blir hjemme med snuppa!! :-D

Huff da! Høres dyrt og vondt ut!!

Om noen timer skal jeg hente ei nabo på gardermoen, gleder meg for mannen skal ikke jobbe idag så han blir hjemme med snuppa!! :-D

Er ikke vondt foreløpig heldigvis, men kan fort bli det om jeg ikke får fikset det. Sittet og pirker ut matrester nå:p haha
Om det gjør vondt hos tannlegen får bare være. Da går det fort over igjen ;)

Gøy med kjøretur da:)
Hvor har nabo vært? :)

Hei:D
Her går det fint, straks jobb..
Med deg da?:)

Sånn kjedelig vakt igjen? :(
Bra er foreløpig. Såpass at jeg faktisk har tenkt å prøve meg på trening i dag ;)

Jepp...ny møkkavakt:(
Oi, så bra formen er fin!:D kos deg med trening!

Skal gjøre så godt jeg kan. Kan plutselig snu seg... :p treninga er jo ikke før kl 18 :o haha

Lykke til med treningen i dag :)
Æsj slike ting er så kjedelige og så fryktelig dyrt også...

Jeg skulle vist jobbe i dag og så skal jeg til mamma og stefaren min i ettermiddag siden stesøstra mi med familie kommer i dag :)

God dag

Tilbake til hverdagen etter 2 ukers ferie.! skal lese ferdig boken min før jobben kaller tenkte jeg. Skal hente ny bok hos ei venninne ettter jobb i dag:)

Hei jenter :) lenge siden nå :) men dere har jo vært øynene mine de andre test dagene så fyrer av et bilde til dere :) nå skal det sies at jeg bare er 10 dpo og mine øyne har sett seg blind nå :)

Blir ikke lei meg om dere sier dere ikke ser noe altså :)

Jeg ser en svak strek :D

Er ikke vondt foreløpig heldigvis, men kan fort bli det om jeg ikke får fikset det. Sittet og pirker ut matrester nå:p haha
Om det gjør vondt hos tannlegen får bare være. Da går det fort over igjen ;)

Gøy med kjøretur da:)
Hvor har nabo vært? :)
Fikk tannlege skrekk for noen år siden jeg pga en idiot av en tannlege så glad jeg ikke skal til noen tannlege :-P

Ja og skal bli utrolig deilig med en lufte tur alene :-P
Hun har hvert hos familien sin ;-)
Er vist lettere å fly til gardermoen enn å ta andre transportmidler ;-)

Back
Topp