Skravletråd :)

Går framover nå :D skal til legen til onsdag, og da blir det vel sendt henvisning til oul og:)

Hvordan går det med prøvinga hos dere da? :D
Så kjekt:D Har dere tenkt noe på navn:)?

Vel, vi prøver nå vi;) Kan jo håpe på en okt. bebis til:P:D

Så kjekt:D Har dere tenkt noe på navn:)?

Vel, vi prøver nå vi;) Kan jo håpe på en okt. bebis til:P:D

Jeg har et par navn jeg liker, men vi har ikke diskutert det noe særlig. Først må vi komme frem til en enighet om vi skal vite kjønn eller ikke:p mannen vil, men ikke jeg:confused:

Oktoberbebis er koselig det vel? ;)

Jeg har et par navn jeg liker, men vi har ikke diskutert det noe særlig. Først må vi komme frem til en enighet om vi skal vite kjønn eller ikke:p mannen vil, men ikke jeg:confused:

Oki:) Du vil leve i spenningen?:D
Veldig fint med okt.bebis:D

Joo du må vite kjønn - jeg er spent:D og det er så mye hyggligere å handle da :)

Hvis man går mens alle er på jobb så er det stikke og fredelig da også ;-)

Nei det trur jeg ikke, for hver gang jeg har et ærend i byen før ettermiddags vakt eller en fridag så er det jo masse folk ute så trur ikke folk jobber jeg hehe :P

Takk for det. Kan jo bli spennende å se hvor lenge jeg holder ut:p hehe
Håper jeg slipper krona, men får se hva de sier. Hehe

Håper arbeidsdagen din går greit da:)

Takk for det, jeg overlevde såvidt og tar meg en velfortjent hvil på sofaen nå før frøkna kommer hjem :)

Hei på dere jenter:)

Var det deilig å komme tilbake til hverdagen igjen?:D
Her var mannen tilbake på jobb i dag, og vi har vært i åpen barnehage:) Så nå har han fått herjet en del timer:D
Senere i dag er det ikea:)

Nei med en dårlig form og kun ei på jobb som vet jeg er gravid er det jo ikke mulighet til å ta det med ro heller hehe jeg vil ha ferie igjen jeg :P

Men høres ut som dere har hatt en fin dag :) Kos dere på ikea :)

Jippi, jobb ut januar!
Ikkejippi:Jeg tryna på isen og høyrehåndledd er sablavondt!
Bil levert på verksted
Trening unnagjort, tok med Kengubarnet og gikk av mannens bil lenge før vi var hjemme, så gikk vi fra første til andre lyktestolpe , jogget mellom de to neste, løp mellom de to neste der igjen å sånn holdt vi på til vi var hjemme.

Jippi, jobb ut januar!
Ikkejippi:Jeg tryna på isen og høyrehåndledd er sablavondt!
Bil levert på verksted
Trening unnagjort, tok med Kengubarnet og gikk av mannens bil lenge før vi var hjemme, så gikk vi fra første til andre lyktestolpe , jogget mellom de to neste, løp mellom de to neste der igjen å sånn holdt vi på til vi var hjemme.
Sprek dere er da!! :D

Hei på dere jenter:)

Var det deilig å komme tilbake til hverdagen igjen?:D
Her var mannen tilbake på jobb i dag, og vi har vært i åpen barnehage:) Så nå har han fått herjet en del timer:D
Senere i dag er det ikea:)
Hei:D
Digger å være tilbake i hverdagen igjen:D
Fikk du handlet på IKEA??:p

Mandager er stressdager... Nettopp kommet oss hjem, gjort lekser, spist middag og nå ut igjen på trening :)

Flinke dere er da:)
Prøvde å trene her, men ble sendt hjem av instruktøren fordi jeg holdt på å besvime :p

Back
Topp