Så kjektGår framover nåskal til legen til onsdag, og da blir det vel sendt henvisning til oul og
Hvordan går det med prøvinga hos dere da?![]()
Vel, vi prøver nå vi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjektGår framover nåskal til legen til onsdag, og da blir det vel sendt henvisning til oul og
Hvordan går det med prøvinga hos dere da?![]()
Så kjektHar dere tenkt noe på navn
?
Vel, vi prøver nå viKan jo håpe på en okt. bebis til
![]()
Jeg har et par navn jeg liker, men vi har ikke diskutert det noe særlig. Først må vi komme frem til en enighet om vi skal vite kjønn eller ikkemannen vil, men ikke jeg
Oktoberbebis er koselig det vel?![]()
Joo du må vite kjønn - jeg er spentJeg har et par navn jeg liker, men vi har ikke diskutert det noe særlig. Først må vi komme frem til en enighet om vi skal vite kjønn eller ikkemannen vil, men ikke jeg
Oktoberbebis er koselig det vel?![]()
Takk :-D
Ja er det, heldigvis får jeg god hjelp av mannen da som er farmasøyt ;-)
Hvis man går mens alle er på jobb så er det stikke og fredelig da også ;-)
Takk for det. Kan jo bli spennende å se hvor lenge jeg holder uthehe
Håper jeg slipper krona, men får se hva de sier. Hehe
Håper arbeidsdagen din går greit da![]()
Hei på dere jenter![]()
Var det deilig å komme tilbake til hverdagen igjen?![]()
Her var mannen tilbake på jobb i dag, og vi har vært i åpen barnehageSå nå har han fått herjet en del timer
![]()
Senere i dag er det ikea![]()
OkiDu vil leve i spenningen?
![]()
Veldig fint med okt.bebis![]()
Joo du må vite kjønn - jeg er spentog det er så mye hyggligere å handle da
![]()
Middag på gang her, polarbrødpizzaHar dere en fin mandag jenter? Jeg savner ferie!!
Håper den holder seg fin helt fram daSkal gjøre så godt jeg kan. Kan plutselig snu seg...treninga er jo ikke før kl 18
haha
Middag på gang her, polarbrødpizzaså fin mandag. Hva med deg?
(Savner også ferie!!)
Sprek dere er da!!Jippi, jobb ut januar!
Ikkejippi:Jeg tryna på isen og høyrehåndledd er sablavondt!
Bil levert på verksted
Trening unnagjort, tok med Kengubarnet og gikk av mannens bil lenge før vi var hjemme, så gikk vi fra første til andre lyktestolpe , jogget mellom de to neste, løp mellom de to neste der igjen å sånn holdt vi på til vi var hjemme.
Takk, følte meg hvertfall ganske sprekSprek dere er da!!![]()
No sånt hadde jeg aldri funnet påTakk, følte meg hvertfall ganske sprek![]()
Starter ikke på skola før på onsdagHar dere en fin mandag jenter? Jeg savner ferie!!
HeiHei på dere jenter![]()
Var det deilig å komme tilbake til hverdagen igjen?![]()
Her var mannen tilbake på jobb i dag, og vi har vært i åpen barnehageSå nå har han fått herjet en del timer
![]()
Senere i dag er det ikea![]()
Mandager er stressdager... Nettopp kommet oss hjem, gjort lekser, spist middag og nå ut igjen på trening![]()