Vel mannen mener det er utrygt for meg å gå alene på kvelden så har ikke gjort det på noen årJa det er noe med det å komme seg litt vekk fra hjemmet hehe savner det å kunne ta meg en rusletur på kvelden alene jeg da...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vel mannen mener det er utrygt for meg å gå alene på kvelden så har ikke gjort det på noen årJa det er noe med det å komme seg litt vekk fra hjemmet hehe savner det å kunne ta meg en rusletur på kvelden alene jeg da...
Ja vi har det ;-)
Jeg må få 3 skolebøker lese de og har vel 10 store innleveringer som jeg vil være ferdig med før april![]()
Vel mannen mener det er utrygt for meg å gå alene på kvelden så har ikke gjort det på noen århan fikk vel litt panikk når han hørte at jeg likte å gå midt på natta ute
![]()
Huff...nå følte jeg meg gammel duAltså eldste bestefaren min ble 70 på julaftenmen de andre følger tett etter da ;-)
Men tør nesten ikke la de ha snuppa litt alene engang, føler meg tryggere hvis noen annen er med![]()
Og de har forresten et oldebarn som er eldre enn din eldste din![]()
Er de ikke?!De er ikke borte her altså!!! :-o
Det kvalifiserer absolutt til snillJa blir det ;-)
Og tja er vel kanskje snillhar ikke tenkt på den måten ;-) tenker at hun sikkert vil hjem og hun har et risiko svangerskap så vil passe på at hun ikke løfter og bærer for mye/tungt
![]()
Å nei...håper det går fort overBlæææh. Ble akutt kvalm![]()
TakkÅ nei...håper det går fort over![]()
Starter opp så fort jeg får bøkene mine ;-) får kjøpt de i begynnelsen av neste uke så da spørs det bare hvor lang tid de bruker i posten ;-)Når starter du opp? Hvor lenge har du igjen av studiene?
Der sier du noe! Må bestille skolebøker!Starter opp så fort jeg får bøkene mine ;-) får kjøpt de i begynnelsen av neste uke så da spørs det bare hvor lang tid de bruker i posten ;-)
Men er ferdig i begynnelsen av desember ;-)
Ja har det, men sånn går det når man vil bli ferdig med en utdannelse fort ;-)Oj da har du en del å gjøre ja...
Ja, han kommer ifra Egypt så ikke helt vant til hvordan det er her ;-)Haha han mente det ja, det er jo så fantastisk å gå tur da! Nå kjenner jeg at jeg gleder meg til det blir varmere ut så skal jeg bruke noen barnefrie kvelder til å gå tur hehe
Jeg er da ikke flink til detHuff...nå følte jeg meg gammel dudu er flink til å få meg til å føle det?!!
Ung til sinns da![]()
Ja mildvær ja! Ikke snø og ikke is men fortsatt minus ;-) ikke mye da og sola varmer faktisk allerede på dagen :-oEr de ikke?!trodde dere hadde fått mildvær??
Er da ikke så langt og da får jeg meg en liten pause fra idiot leilighet med mann og barnDet kvalifiserer absolutt til snill
Jeg er ikke så snill med mine naboer![]()
Ja det er viktig! Skal bestille når stipendet kommer nå jeg ;-)Der sier du noe! Må bestille skolebøker!![]()
Får prøve å huske på å bestille i morgen, forelesningene begynner jo på onsdagJa det er viktig! Skal bestille når stipendet kommer nå jeg ;-)
Ja har det, men sånn går det når man vil bli ferdig med en utdannelse fort ;-)
Ja, han kommer ifra Egypt så ikke helt vant til hvordan det er her ;-)
Men går som regel i løpet av dagen da ;-)