Skravletråd :)

Ja det er noe med det å komme seg litt vekk fra hjemmet hehe savner det å kunne ta meg en rusletur på kvelden alene jeg da...
Vel mannen mener det er utrygt for meg å gå alene på kvelden så har ikke gjort det på noen år :-P han fikk vel litt panikk når han hørte at jeg likte å gå midt på natta ute :-P

Vel mannen mener det er utrygt for meg å gå alene på kvelden så har ikke gjort det på noen år :-P han fikk vel litt panikk når han hørte at jeg likte å gå midt på natta ute :-P

Haha han mente det ja, det er jo så fantastisk å gå tur da! Nå kjenner jeg at jeg gleder meg til det blir varmere ut så skal jeg bruke noen barnefrie kvelder til å gå tur hehe

Altså eldste bestefaren min ble 70 på julaften :-P men de andre følger tett etter da ;-)
Men tør nesten ikke la de ha snuppa litt alene engang, føler meg tryggere hvis noen annen er med :-P
Og de har forresten et oldebarn som er eldre enn din eldste din :-P
Huff...nå følte jeg meg gammel du:p du er flink til å få meg til å føle det?!!:oops:
Ung til sinns da:p

Ja blir det ;-)
Og tja er vel kanskje snill :-P har ikke tenkt på den måten ;-) tenker at hun sikkert vil hjem og hun har et risiko svangerskap så vil passe på at hun ikke løfter og bærer for mye/tungt :-)
Det kvalifiserer absolutt til snill:D
Jeg er ikke så snill med mine naboer:p

Starter opp så fort jeg får bøkene mine ;-) får kjøpt de i begynnelsen av neste uke så da spørs det bare hvor lang tid de bruker i posten ;-)
Men er ferdig i begynnelsen av desember ;-)
Der sier du noe! Må bestille skolebøker! :o

Haha han mente det ja, det er jo så fantastisk å gå tur da! Nå kjenner jeg at jeg gleder meg til det blir varmere ut så skal jeg bruke noen barnefrie kvelder til å gå tur hehe
Ja, han kommer ifra Egypt så ikke helt vant til hvordan det er her ;-)
Men går som regel i løpet av dagen da ;-)

Det kvalifiserer absolutt til snill:D
Jeg er ikke så snill med mine naboer:p
Er da ikke så langt og da får jeg meg en liten pause fra idiot leilighet med mann og barn :-P haha

Neida men hun er i samme situasjon som oss, mannen kan derfor ikke hente henne og hun har nærmest ikke noen venner her med unntak av da naboer :-P og familien hennes bor veldig langt unna :-o

Ja det er viktig! Skal bestille når stipendet kommer nå jeg ;-)
Får prøve å huske på å bestille i morgen, forelesningene begynner jo på onsdag :p

Ja, han kommer ifra Egypt så ikke helt vant til hvordan det er her ;-)
Men går som regel i løpet av dagen da ;-)

Nei da er det nok litt annerledes enn det han er vant til :) Godt med en tur i løpet av dagen da :)

Back
Topp