Skravletråd :)

Er da ikke så langt og da får jeg meg en liten pause fra idiot leilighet med mann og barn :-P haha

Neida men hun er i samme situasjon som oss, mannen kan derfor ikke hente henne og hun har nærmest ikke noen venner her med unntak av da naboer :-P og familien hennes bor veldig langt unna :-o
Hihi...en pause er aldri dumt:p
Så flott at du hjelper dem pga situasjonen:D hun er norsk?

Hei jenter :) lenge siden nå :) men dere har jo vært øynene mine de andre test dagene så fyrer av et bilde til dere :) nå skal det sies at jeg bare er 10 dpo og mine øyne har sett seg blind nå :)

Blir ikke lei meg om dere sier dere ikke ser noe altså :)

Vedlegg

• 1420441723463.jpg
    1420441723463.jpg
    19,4 KB · Visninger: 13
God formiddag ;)
Hatt litt pause fra skravletråden jeg...
Hvordan går det med alle?

Hei jenter :) lenge siden nå :) men dere har jo vært øynene mine de andre test dagene så fyrer av et bilde til dere :) nå skal det sies at jeg bare er 10 dpo og mine øyne har sett seg blind nå :)

Kan skimte en svak strek her altså:D

Krysser fingrene for deg♡

takk ♡ den er veldig svak så er så redd den er falsk :/ men 3 tester igjen så tar nok en hver dag denne uka;)

Håper den blir sterkere iløpet av uka da:)
Kan ta litt tid før de strimlene blir sterke også da, så du er forberedt på det;)

Hihi...en pause er aldri dumt:p
Så flott at du hjelper dem pga situasjonen:D hun er norsk?
Ja hun er norsk :-)
Vet jo utrolig godt at det ikke er en lett situasjon selv, og hun er også avhengig av hjelp hele veien også. Utrolig glad jeg slipper slike ting :-o

Syns jeg skimter en strek ;-) så spennende da :-D

God formiddag ;)
Hatt litt pause fra skravletråden jeg...
Hvordan går det med alle?
Hei og god formiddag :-D
Viktig med en liten pause noen ganger ;-)
Her går det bra :-) har er lita troll jente som våknet med sin far idag så jeg fikk sove lenge ;-)

Hvordan går det med deg? :-D

Back
Topp