Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkGratulerer!! Så gøy![]()
Tusen takk for detGratulera så masse![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Storesøster blir 5 i januar.Kor gammal er storesøster då?![]()
Er det sånn at du får reise når vekta går stabilt oppover, eller må ho nå ei viss vekt først?
Tusen takkGratulera så masse![]()
Tusen takkGratulerer så masse!!![]()
Tusen takk![]()
Tusen takk![]()
HihiKan nesten ikke vente til det er min turAkkurat nå føles det som det er en evighet til februar og termin
![]()
Jaaa! Det skal jeg ogsåGod morgen
Idag skal jeg finne fram adventsstakene og stjernene til vindu
Også julebord i kveld med mannen!
Tusen takknå fødes det jevnt på desember.
God morgen
Idag skal jeg finne fram adventsstakene og stjernene til vindu
Også julebord i kveld med mannen!

glede meg te i måro Nyter hvert eneste sekund med hanNyt tiden med lille bebisenGleder meg sååå til februar, for da er det min tur
![]()
Så utrolig fin kalenderMin e fremme for lengstmen eg kjøpte alt nytt i år. Så eg tok det etter hvert nå i uken som var
Vis vedlegget 90741
Og kalenderen (som eg har laga selv) er også komt på veggenVis vedlegget 90742 glede meg te i måro
![]()
Så utrolig fin kalender![]()
Man kan bli litt fastkjørt når man har bestemt seg for noe. Ingenting annet som er bra nokTakke veldig fornøyd med den. Er lik på den eg har hatt hjemme siden eg var liten. Har leita og leita. Og fant tilslutt heilt make i usa på ebay
![]()
Man kan bli litt fastkjørt når man har bestemt seg for noe. Ingenting annet som er bra nok![]()

HihiHeilt sant. Eg e så glad i tradisjoner og. Så syns det e så gøy å ha det eg e oppvokst medmen er en ting eg ikke klarer å finne. Og det e lik julesokk som eg har hatt siden eg blei født. Og den virkelig elsker eg! Vis vedlegget 90743
Hihiden var søt!
Min e fremme for lengstmen eg kjøpte alt nytt i år. Så eg tok det etter hvert nå i uken som var
Vis vedlegget 90741
Og kalenderen (som eg har laga selv) er også komt på veggenVis vedlegget 90742 glede meg te i måro