Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nyter hvert eneste sekund med hanfår ikke nok av å se på han
så skjønner godt at du gleder deg!!
Så braStoresøster blir 5 i januar.
Yei! Har gått opp 50 gr så vi får reise hjem idagkontrollveiing på mandag.
De trenger bare se at hun legger på seg av amminga, da er de fornøyder bare 100 gr under fødselsvekt nå.
Åå, akkurat ein slik ein har eg og hatt sidan eg var litaHeilt sant. Eg e så glad i tradisjoner og. Så syns det e så gøy å ha det eg e oppvokst medmen er en ting eg ikke klarer å finne. Og det e lik julesokk som eg har hatt siden eg blei født. Og den virkelig elsker eg! Vis vedlegget 90743
Sent from my iPhone using BV Forum
Trur de va veldig populær på 80 talletÅå, akkurat ein slik ein har eg og hatt sidan eg var lita![]()
Det var dei nokTrur de va veldig populær på 80 tallet![]()
Håper de dukker opp!Leter og leter, men finner ikke pepperkakeformene![]()
Det håper jeg også, men husker virkelig ikke hvor jeg la dem i fjor. Har letet over hele kjøkkenet nå:/Håper de dukker opp!
Mine ligger oppå kjøkkenskapet kom jeg på nåDet håper jeg også, men husker virkelig ikke hvor jeg la dem i fjor. Har letet over hele kjøkkenet nå:/
Det håper jeg også, men husker virkelig ikke hvor jeg la dem i fjor. Har letet over hele kjøkkenet nå:/
Der var ikke mine:/Mine ligger oppå kjøkkenskapet kom jeg på nå![]()
Er vel ikke usannsynlig.Der var ikke mine:/
Lurer på om jeg kan ha pakket dem ned med resten av julepynten![]()
Begynte nok letinga litt sent:/Håper du finner de. Pleier pakke de ned med julepynten eg. For da dukker de alltid opp igjen i tide![]()
Det er jo ikke det. Satser på at jeg finner dem der nedeEr vel ikke usannsynlig.
*krysser fingrene*Det er jo ikke det. Satser på at jeg finner dem der nede![]()
Begynte nok letinga litt sent:/
Skal bake i morgen
Må ned å se i kjelleren etter middag tror jeg.
Tror ikke det. Mamma mener jeg har lånt hennes, så jeg må jo nesten finne dem*krysser fingrene*har du noen du kan låne hos om du ikke finner dem?
Håper bare de dukker opp i tideÅhhh. Ja, da e det bare å leite.de dukker nok opp
HahaTror ikke det. Mamma mener jeg har lånt hennes, så jeg må jo nesten finne dem![]()