Skravletråd :)

Kor gammal er storesøster då? :-)
Er det sånn at du får reise når vekta går stabilt oppover, eller må ho nå ei viss vekt først?
Storesøster blir 5 i januar.
Yei! Har gått opp 50 gr så vi får reise hjem idag:) kontrollveiing på mandag.
De trenger bare se at hun legger på seg av amminga, da er de fornøyd :) er bare 100 gr under fødselsvekt nå.

Kan nesten ikke vente til det er min tur :D Akkurat nå føles det som det er en evighet til februar og termin :P
Hihi:) skjønner deg såååå godt! Man vil jo nesten at de skal være ferdige med en gang egget er på plass :p

God morgen:D
Idag skal jeg finne fram adventsstakene og stjernene til vindu:D
Også julebord i kveld med mannen!
Jaaa! Det skal jeg også :) må vel pakke inn litt kalendergaver også.

God morgen:D
Idag skal jeg finne fram adventsstakene og stjernene til vindu:D
Også julebord i kveld med mannen!

Min e fremme for lengst :D men eg kjøpte alt nytt i år. Så eg tok det etter hvert nå i uken som var :) ImageUploadedByBV Forum1417261966.824483.jpg
Og kalenderen (som eg har laga selv) er også komt på veggen :D ImageUploadedByBV Forum1417262016.723099.jpg glede meg te i måro :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk :) e veldig fornøyd med den. Er lik på den eg har hatt hjemme siden eg var liten. Har leita og leita. Og fant tilslutt heilt make i usa på ebay :p

Man kan bli litt fastkjørt når man har bestemt seg for noe. Ingenting annet som er bra nok :)

Man kan bli litt fastkjørt når man har bestemt seg for noe. Ingenting annet som er bra nok :)

Heilt sant. Eg e så glad i tradisjoner og. Så syns det e så gøy å ha det eg e oppvokst med :p men er en ting eg ikke klarer å finne. Og det e lik julesokk som eg har hatt siden eg blei født. Og den virkelig elsker eg! ImageUploadedByBV Forum1417262785.452298.jpg

Heilt sant. Eg e så glad i tradisjoner og. Så syns det e så gøy å ha det eg e oppvokst med :p men er en ting eg ikke klarer å finne. Og det e lik julesokk som eg har hatt siden eg blei født. Og den virkelig elsker eg! Vis vedlegget 90743

Hihi:) den var søt!

Back
Topp