Skravletråd :)

Haha:) heldig du som kunne bestemme deg for det :p

Vet ikke hvorfor hun er så lita. Men jeg hadde jo en fryktelig dårlig følelse på tirsdag, så er utrolig glad jeg dro på føden.... Vil ikke tenke på utfallet om ikke :(
Var gravid 1 time lengre denne gangen, haha:D

Har dere navn klart?
Veldig bra at du dro ja. For noe har det jo vært. Men utrolig herlig at utfallet ble som det ble :D og at de hørte på deg!
Jeg var gravid 1 1/2 uke lengre enn sist :P

Veldig bra at du dro ja. For noe har det jo vært. Men utrolig herlig at utfallet ble som det ble :D og at de hørte på deg!
Jeg var gravid 1 1/2 uke lengre enn sist :P
Misfarget fostervann var det også... Huff!
Wow! Skikkelig rekord du da :p

Yes det har jeg. Har hattnabodama på besøk, vi har sett på håndbal.. Min mann tok med uttene på badeland, da de kom tilbake var det kveldsmat for alle her:)
Høyres ut som ein flott kveld :-) Er det handballmesterskap eller noko no?

Nei, igrunn ikke :p lite action på barsel.
Du da?
Ikkje mykje anna enn at eg skal jobbe i morgon. Og så skal me tenne julegrana på søndag. Og så skal eg bruke resten av tida på mini, for eg har vore mykje vekk frå ho dei siste dagane. Gubben er vekkreist, så me skal ha heime-aleine-fest:P
Skjer det ikkje så mykje på barsel altså? :P
Får du slappa av litt då i alle fall? :)

Ikkje mykje anna enn at eg skal jobbe i morgon. Og så skal me tenne julegrana på søndag. Og så skal eg bruke resten av tida på mini, for eg har vore mykje vekk frå ho dei siste dagane. Gubben er vekkreist, så me skal ha heime-aleine-fest:P
Skjer det ikkje så mykje på barsel altså? :P
Får du slappa av litt då i alle fall? :)
Rimelig rolig her ja :p noen trampende jordmødre ute i gangen bare.
Slappet av og slappet av... Får liksom ikke helt roa. Skulle selvfølgelig sovet men.... Vil hjem!
Skulle på julegrantenning jeg også på søndag, men det ble det altså ikke.

Koselig det da :) noen ganger er det faktisk ok at gubben er borte :p

Rimelig rolig her ja :p noen trampende jordmødre ute i gangen bare.
Slappet av og slappet av... Får liksom ikke helt roa. Skulle selvfølgelig sovet men.... Vil hjem!
Skulle på julegrantenning jeg også på søndag, men det ble det altså ikke.

Koselig det da :) noen ganger er det faktisk ok at gubben er borte :p
Når får du reise heim då? :-) eg koste meg faktisk på barsel eg. Slappa av og nøyt stillheita:-) ba faktisk om å få vere der ein ekstra dag. Men no fødte eg på eit veldig lite sjukehus då:-)

Når får du reise heim då? :-) eg koste meg faktisk på barsel eg. Slappa av og nøyt stillheita:-) ba faktisk om å få vere der ein ekstra dag. Men no fødte eg på eit veldig lite sjukehus då:-)
Vet ikke når vi får reise... Jeg håper på søndag. Hun veier bare 2 kg nå, så viktig at jeg veier henne før og etter måltid så de ser at hun får mat. Er spent på veiinga imårra.
Hadde hun vært over 2,5 kg da hun ble født hadde jeg kanskje fått dra imårra.

Joda, det er igrunn greit å være her. Men jeg savner storesøster ❤ selv om hun er på besøk hver dag.
Her er det 2 avdelinger på føden, men det er forholdsvis rolig. Sjelden jeg ser andre. For det meste fedre på kjøkkenet :p

Nei, ble satt igang. Jeg dro på føden igårkveld pga lite liv i magen hele dagen. Legen mente det ikke var noe å vente med, tok masse tester først og hun dytta og dulta på magen men fikk ikke respons.
Så imorges kom lille snuppa på 2235 gr ❤

Gratulerer så mye ❤️

Back
Topp